- Zapewnienie wsparcia klientom poprzez telefon, czat lub formularze internetowe.
- Rozwiązywanie problemów z gwarancjami, koordynowanie napraw, udzielanie wsparcia technicznego: każda interakcja jest jak przepis na idealną kawę.
- Zarządzanie zamówieniami i zwrotami, dbanie o pozytywne doświadczenia klientów.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1/C2) i komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2).
- Doświadczenie w obsłudze klienta oraz umiejętność pracy z różnymi platformami i systemami.
- Empatia i umiejętność budowania relacji z klientami.
- Doświadczenie w centrum kontaktowym i rozwiązywanie reklamacji.
- Zainteresowanie nowymi technologiami.
- Pracę w Global Office Park w Katowicach.
- Pakiet korzyści: prywatna opieka medyczna (LuxMed), MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe, atrakcyjny bonus za polecenie pracownika.
- Zróżnicowany zespół międzynarodowy, pozytywną atmosferę.
- Opieka sportowa i medyczna, szkolenia.
- Gry wideo, dni owocowe, kawa, herbata.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.