Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroko pojętą obsługę klienta niemieckojęzycznego. Zadaniem pracownika będzie głównie obsługa telefoniczna oraz mailowa między innymi w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z zakupionym sprzętem oraz usługami.
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego;
- podstawowa znajomość języka angielskiego;
- dobra obsługa komputera;
- zdolność analitycznego myślenia;
- komunikatywność;
- doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
- możliwość pracy w dużej międzynarodowej firmie;
- umowa o pracę na czas nieokreślony;
- szkolenia techniczne i w zakresie kompetencji "miękkich";
- bogaty pakiet socjalny.