Łączy nas to, co nas różni, dlatego nasz zespół tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. To właśnie dzięki połączeniu wszystkich naszych odmienności nadajemy naszej firmie niepowtarzalny charakter. Dołącz do nas jako Telefoniczny Doradca Klienta i rozwijaj się z razem z nami!
- telefoniczna obsługa niemieckojęzycznych Klientów dużej marki odzieżowej
- udzielanie odpowiedzi na pytania Klienta dotyczące realizacji zamówień, płatności, zwrotów
- obsługa Klienta zgodnie ze standardami projektu
- atrakcyjną stawkę godzinową i premie za realizowane zadania
- profesjonalny pakiet szkoleniowy przed rozpoczęciem współpracy
- elastyczny grafik pracy
- rozwój zawodowy, możliwość awansu wewnętrznego w różnych obszarach biznesowych lub działach wsparcia
- możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
- swobodny dress code i świetną atmosferę
- znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1
- otwartości na pracę również w weekendy
- silnej orientacji na Klienta i umiejętności budowania relacji
- wysokiej kultury osobistej
- umiejętności pracy w zespole
- Jeżeli to ogłoszenie jest dla Ciebie, aplikuj jak najszybciej!
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY