Jesteśmy globalnym dostawcą usług IT. Zatrudniając 4000 pracowników w ponad 50 oddziałach na całym świecie, świadczymy usługi z zakresu „Device as a Service" dla branży IT w ponad 190 krajach. Device as a Service (DaaS) to kompleksowe rozwiązanie, które łączy w sobie dostarczenie urządzeń i oprogramowania z pakietem usług zarządzania w całym cyklu ich eksploatacji oraz finansowaniem na podstawie jednej umowy z opłatą za urządzenie.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Bielany Wrocławskie
Zadania
- Monitorowanie i aktualizowanie zgłoszeń w systemie ticketowym
- Bieżąca walidacja i analiza danych zawartych w zgłoszeniach zgodnie z przyjętymi procedurami
- Współpraca z inżynierami oraz lokalnymi zespołami wsparcia
- Prowadzenie rozmów telefonicznych w języku niemieckim oraz angielskim
Wymagania
- Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2) oraz niemieckiego (poziom B1)
- Znajomość MS Office (w szczególności: Excel oraz Outlook)
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Proaktywne podejście do pracy oraz gotowość do przyjmowania nowych zdań
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w obsłudze klienta
Benefity
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT
- Przestrzeń do wdrażania swoich pomysłów i podejmowania nowych wyzwań
- Możliwość rozwoju w wielokulturowym środowisku w firmie o płaskiej strukturze i nieformalnej, bezpośredniej komunikacji
- Pracę w firmie zaangażowanej społecznie (wsparcie dla naszych projektów CSR: Hemmersbach Rhino Force, Hemmersbach Kids' Family)
- Pakiet powitalny, kompleksowe wdrożenie oraz wsparcie w realizacji zadań w ramach Buddy program
- Kursy językowe, zniżki na studia na uczelniach partnerskich, szeroką gamę szkoleń na wewnętrznej platformie e-learningowej, dla dzieci pracowników dostęp do serwisu edukacyjnego
- Bezpłatny dojazd z centrum Wrocławia autobusem pracowniczym, dla zmotoryzowanych bezpłatny parking
- Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy
Zadania
- Monitorowanie i aktualizowanie zgłoszeń w systemie ticketowym
- Bieżąca walidacja i analiza danych zawartych w zgłoszeniach zgodnie z przyjętymi procedurami
- Współpraca z inżynierami oraz lokalnymi zespołami wsparcia
- Prowadzenie rozmów telefonicznych w języku niemieckim oraz angielskim
Wymagania
- Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2) oraz niemieckiego (poziom B1)
- Znajomość MS Office (w szczególności: Excel oraz Outlook)
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Proaktywne podejście do pracy oraz gotowość do przyjmowania nowych zdań
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w obsłudze klienta
BENEFITY
- Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie karty Multisport
- Dofinansowane obiady z dostawą
- Program onboardingu
- Praca w firmie zaangażowanej społecznie
- Możliwości rozwoju
- Bezpłatny parking / Firmowy autobus z Wrocławia
BENEFITY
- Opieka medyczna Luxmed od 1 zł
- Ubezpieczenie na życie
- Dofinansowanie karty Multisport
- Dofinansowane obiady z dostawą
- Program onboardingu
- Praca w firmie zaangażowanej społecznie
- Możliwości rozwoju
- Bezpłatny parking / Firmowy autobus z Wrocławia