Firma Teleperformance świadczy kompleksowe usługi z zakresu Customer Expierence Management. Jesteśmy obecni w 76 krajach, współpracując z największymi markami na świecie. Obecnie dla jednego z naszych największych klientów – globalnego lidera w dziedzinie najnowszych technologii poszukujemy uzdolnionych językowo osób:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska:
- Kompleksowa obsługa Klienta indywidualnego w zakresie rozwiązywania podstawowych problemów technicznych wynikających z użytkowania takich produktów jak smartfony, laptopy, tablety;
- Codzienny kontakt telefoniczny w języku niemieckim;
- Budowanie dobrego wizerunku firmy;
- Dbałość o najwyższą jakość procesów.
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację min B2/C1;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta zagranicznego;
- Sprawna obsługa MS Office;
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- Mile widziane zainteresowanie tematyką nowoczesnych technologii;
- Mile widziana obsługa systemu iOS.
Oferujemy:
- Umowę o pracę;
- Profesjonalny pakiet szkoleń;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Realną ścieżkę rozwoju;
- Unikatową szansę współtworzenia nowego projektu;
- Możliwość zdobycia wiedzy u niekwestionowanego lidera branży nowych technologii;
- Pracę w prestiżowym budynku-od września będziemy zlokalizowani w kompleksie biurowym "KTW" obok Spodka;
- Codzienny kontakt z “żywym językiem”;
- Dofinansowanie do Karty Multisport lub opieki medycznej LuxMed;
- Zniżki na zakup sprzętu producenta;
- Dodatki pozapłacowe-dzięki programowi „Poleć znajomego” masz szansę na wysokie nagrody finansowe.
Dołącz do Naszego zespołu w sierpniu, a otrzymasz bonus powitalny
w wysokości 2500 zł PLN/brutto