Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
ConcentrixKatowice
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat, Pozytywne,...
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
ConcentrixKatowice
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Obsługa klientów renomowanej marki odzieżowej z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Komunikacja z klientami przez różne kanały: telefon, e-mail, social media oraz live chat. Empatyczne i profesjonalne podejście do klientów w każdej interakcji. Udzielanie precyzyjnych informacji...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
Do Twoich zadań będzie należeć: obsługa aktualnych klientów firmy, zarówno przychodzących do biura, jak i telefonicznych oraz mailowych; opracowywanie i prezentacja oferty, doradztwo sprzedażowe i techniczne dla klientów; utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz aktywne pozyskiwanie...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim lub francuskim w branży turystycznej
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim lub francuskim w branży turystycznej
ManpowerGroup
Katowice
praca stacjonarna
3472 dni temu
Every Leap Forward Is Only Possible Because It’s Humanly Possible
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim lub francuskim w branży turystycznej
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: SDS/097/KKU
Zadania:
Jeśli znasz język niemiecki lub francuski i chcesz wykorzystywać tę znajomość w codziennej pracy, a Twoim celem zawodowym jest rozwój kariery w międzynarodowym środowisku, to mamy dla Ciebie propozycję! Oferujemy pracę w branży turystycznej, przyjazną atmosferę FUN & WORK, chillout room, eventy tematyczne, szereg benefitów, a przede wszystkim możliwości rozwoju!
Opis stanowiska:
Praca w branży turystycznej
Wsparcie klienta niemieckojęzycznego lub francuskojęzycznego poprzez obsługę połączeń przychodzących
Odpowiadanie na zapytania mailowe/chat
Pomoc klientom w planowaniu/rezerwacji podróży
Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta
Wymagania:
Znajomość j. niemieckiego (lub francuskiego) na poziomie zaawansowanym- co najmniej B2
Znajomość j. angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1)
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i pozytywne podejście do klienta
Umiejętność pracy w zespole
Doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane
Gotowość do pracy zmianowej jaki i w weekendy (średnio 2/3 weekendy w miesiącu)
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie (plus możliwość uzyskania premii)
Pakiet benefitów
Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
Szybki proces rekrutacyjny 2-3 tygodnie
Przyjazna atmosfera pracy FUN & WORK, chillout room, różnego rodzaju eventy i imprezy integracyjne
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
ConcentrixKatowice
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu, Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat, Pozytywne,...
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
ConcentrixKatowice
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Obsługa klientów renomowanej marki odzieżowej z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Komunikacja z klientami przez różne kanały: telefon, e-mail, social media oraz live chat. Empatyczne i profesjonalne podejście do klientów w każdej interakcji. Udzielanie precyzyjnych informacji...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
Profesjonalna obsługa klienta w różnych kanałach komunikacji. Efektywne zarządzanie reklamacjami oraz rozwiązywanie problemów klientów. Dostarczanie informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb i stylów klientów. Zapewnienie wysokiej satysfakcji klientów poprzez skuteczną i przyjazną obsługę.
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
Do Twoich zadań będzie należeć: obsługa aktualnych klientów firmy, zarówno przychodzących do biura, jak i telefonicznych oraz mailowych; opracowywanie i prezentacja oferty, doradztwo sprzedażowe i techniczne dla klientów; utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz aktywne pozyskiwanie...