Armatis-LC jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z Klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie Klientów z różnych branż. Nasz dynamiczny rozwój oparty jest na czterech filarach: innowacyjność, dążenie do doskonałości, przywiązanie do różnorodności oraz zaangażowanie.
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy turystycznej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem holenderskim - branża turystyczna
Miejsce pracy: Kraków
Jakie będą Twoje zadania?
- telefoniczny kontakt z Klientami portalu turystycznego, zajmującego się rezerwacją miejsc noclegowych na całym świecie (odbieranie połączeń przychodzących w języku holenderskim),
- udzielanie informacji Klientom portalu na temat rezerwacji, dostępności miejsc noclegowych, dokonywania zmian w rezerwacjach itp.
W ramach współpracy z nami oferujemy:
- wynagrodzenie składające się z:
- stawki godzinowej wynoszącej od 40-50 zł brutto/h,
- atrakcyjnego systemu motywacyjnego,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę po okresie próbnym,
- dofinansowanie do kart sportowych,
- możliwość skorzystania z pakietu prywatnej opieki medycznej,
- profesjonalne szkolenie wstępne, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę z zakresu obsługi Klienta - szkolenie trwa 10 dni roboczych,
- wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy,
- pracę w atmosferze wzajemnego poszanowania i wsparcia.
Co jest dla nas istotne?
- znajomość języka holenderskiego na poziomie min. C1,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin,
- komunikatywność oraz umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z innymi ludźmi,
- doświadczenie w branży turystycznej będzie dodatkowym atutem.
Więcej o nas na: www.armatis-lc-polska.pl: