Ogłoszenie numer: 9352135, z dnia 2024-11-19
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Hiszpańskim
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair.
- Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail.
- Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych.
- Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach.
- Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów.
- Obsługa reklamacji i innych zdarzeń.
Wymagania
- Znajomość języka hiszpańskiego na poziomie min. C1 oraz angielskiego B1.
- Możliwość pracy w biurze.
- Umiejętności komunikacyjne i orientacja na klienta.
- Kultura osobista.
- Znajomość systemu Windows i pakietu MS Office.
- Data rozpoczęcia: 2 grudnia.
- Brak wymagań dotyczących doświadczenia – zapewniamy szkolenie.
Oferujemy
- Wynagrodzenie na umowie cywilnoprawnej (35,71 PLN/h).
- Elastyczne godziny pracy między 9:00 a 20:00.
- Nowoczesne biuro w centrum Szczecina.
- Zdarzenia integracyjne.
- Płatne szkolenie wprowadzające.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Coaching i mentoring.
- System wewnętrznych awansów.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.