Ogłoszenie numer: 387629, z dnia 2014-02-10
FarmaProm Polska Sp. z o.o. Sp. K.
Grupa FarmaProm stanowi pierwszą w Polsce, niezależną platformą internetową dla rynku farmaceutycznego.
W ciągu kilku lat staliśmy się liderem w branży farmaceutycznej w zakresie oprogramowania klasy CRM i SFA oraz baz danych aptek i lekarzy.
Dynamicznie rozwijamy się również dzięki ludziom, którzy z nami pracują.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem hiszpańskim
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Profesjonalna obsługa Klienta - kontakt telefoniczny/mailowy w języku polskim i hiszpańskim
- Wsparcie techniczne/merytoryczne w zakresie pracy na aplikacji
- Pomoc w innych zadaniach realizowanych przez zespół Help Desk
- Współpraca z działem IT w zakresie bieżących zapytań Klientów
- Udział w realizacji nowych projektów
- Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
Wymagania
- Znajomość języka hiszpańskiego w mowie i piśmie poziom min. B2 (warunek konieczny)
- Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie poziom B1
- Wykształcenie wyższe, mile widziane przedmioty ścisłe
- Biegła znajomości pakietu MS Office (szczególnie Excel)
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Umiejętność posługiwania się urządzeniami mobilnymi z systemem Android i/lub iOS
- Komunikatywność oraz nastawienie na współpracę w zespole
Oferujemy
- Umowę o pracę
- Pracę dla renomowanych Klientów z branży farmaceutycznej
- Przyjazną i partnerską atmosferę pracy
- Pakiet świadczeń dodatkowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport)
- Szkolenie, przygotowujące do pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.