Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
ConcentrixSzczecin, Posejdon Office
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
For one of our largest and fastest growing clients, we are looking for a team of customer service specialists for medical sector! As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
1 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Sporządzanie notatek z rozmów; Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
Twoje zadania: Przetwarzanie zapytań telefonicznych klientów; Udzielanie wsparcia telefonicznego, obejmujące zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące; Efektywna współpraca między działami w celu skutecznego rozpatrywania reklamacji; Aktywne wprowadzanie i realizacja sugestii...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your responsibilities As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues. Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform. Listen carefully and...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
ConcentrixSzczecin, Posejdon Office
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
For one of our largest and fastest growing clients, we are looking for a team of customer service specialists for medical sector! As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim i angielskim
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim i angielskim
Telemedi sp. z o.o.
zachodniopomorskie
3 500 - 4 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
specjalista junior / mid
pełny etat / część etatu
umowa zlecenie / kontrakt B2B
praca zdalna
rekrutacja online
1076 dni temu
Jesteśmy jednym z największych dostawców telekonsultacji medycznych w Europie. Umożliwiamy dostęp do lekarzy ogólnych i specjalistów 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Naszą misją jest zapewnienie pacjentom doskonałej opieki medycznej, gdziekolwiek i kiedykolwiek jej potrzebują. Prowadzimy konsultacje za pośrednictwem telefonu, czatu i wideo oraz oferujemy naszym klientom różne inne produkty telemedyczne.
Z naszych usług korzystają firmy ubezpieczeniowe, zdrowotne i finansowe, które mają siedziby na całym świecie. Po więcej informacji o nas zapraszamy na stronę internetową https://telemedi.co/pl/.
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej.
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim i angielskim
Jakie będą Twoje obowiązki?
obsługa klienta indywidualnego i biznesowego w różnych kanałach: telefon, poczta elektroniczna, Facebook, chat i in.,
tworzenie raportów i zestawień,
proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy telemedycznej,
organizacja procesu leczenia poprzez zarządzanie kalendarzem konsultacji,
zbieranie uwag od klientów i lekarzy,
rozpatrywanie reklamacji, zgłaszanie lekarzom nieprawidłowości i braków w konsultacjach,
dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji medycznej,
współpraca w zespole operacyjnym,
elastyczne godziny pracy, pracujemy w trybie zmianowym w godz. 08:00-22:00
Kogo szukamy?
osoby empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej,
dokładnej i zorganizowanej,
z komunikatywną znajomością języka hiszpańskiego/ niemieckiego/ ukraińskiego /litewskiego,
ze znajomością pakietu MsOffice, mile widziana znajomość środowiska MacOS,
posiadającej doświadczenie w obsłudze klienta lub pacjenta.
Oferujemy:
pracę w jednej z najbardziej przyszłościowych branż - telemedycynie,
pracę w młodym, ambitnym zespole ze świetną atmosferą,
dostęp do szkoleń e-learning, kursów językowych, baz wiedzy, biblioteczki,
wynagrodzenie ustalane indywidualnie z kandydatem,
forma zatrudnienia uzależniona od indywidualnych preferencji,
nielimitowany dostęp do konsultacji z lekarzami Telemedi.co.
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
ConcentrixSzczecin, Posejdon Office
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
For one of our largest and fastest growing clients, we are looking for a team of customer service specialists for medical sector! As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
1 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Sporządzanie notatek z rozmów; Poszukujemy osoby: Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
Twoje zadania: Przetwarzanie zapytań telefonicznych klientów; Udzielanie wsparcia telefonicznego, obejmujące zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące; Efektywna współpraca między działami w celu skutecznego rozpatrywania reklamacji; Aktywne wprowadzanie i realizacja sugestii...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your responsibilities As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues. Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform. Listen carefully and...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
ConcentrixSzczecin, Posejdon Office
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
For one of our largest and fastest growing clients, we are looking for a team of customer service specialists for medical sector! As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you...