Ogłoszenie numer: 9418276, from 2024-12-22
Concentrix
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Czeskim w Branży Motoryzacyjnej
Location: Katowice
Job description
- Obsługa klientów Volkswagena przez telefon, chat i e-mail, zapewniając profesjonalizm i zaangażowanie.
- Dokumentowanie interakcji i działań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów.
- Przekazywanie dokładnych informacji na temat produktów i usług Volkswagena.
- Okazywanie entuzjazmu i ciepła w każdej interakcji.
- Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy z zakresu motoryzacji i technologii cyfrowych.
Requirements
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
- Znajomość języka czeskiego (C1) i angielskiego (B2).
- Profesjonalizm i umiejętność rozwiązywania problemów.
- Silne umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły.
- Gotowość do nauki nowych technologii i procesów.
- Doświadczenie w obsłudze zamożnych klientów lub marek luksusowych.
- Znajomość systemów CRM.
We offer
- Pracę z Grupą Volkswagen w międzynarodowym środowisku.
- Możliwość pracy zdalnej.
- Pakiet benefitów (opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie).
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Szkolenia, możliwości rozwoju i wydarzenia integracyjne.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.