Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim / polskim
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
Szukasz pracy w młodym i nastawionym na sukcesy zespole?
Firma Contact Center świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Profesjonalny kontakt z klientem – połączenia przychodzące oraz kontakt mailowy
- Bieżąca Obsługa Klienta
- Wsparcie dla sklepów online
- Przyjmowanie zgłoszeń, reklamacji
- Praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów
- Rozwiązywanie bieżących spraw
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- Jesteś studentem lub uczniem
- Posiadasz znajomość języka czeskiego na poziomie (B2/C1) oraz j. polskiego
- Lubisz rozmawiać przez telefon
- potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną postawę do realizacji celów
- Nie boisz się podejmować nowych wyzwań
W zamian oferujemy Ci:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- Pracę w j.czeskim od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00
- Pracę w j.polskim od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-20:00
- Pracę w zgranym zespole
- Profesjonalne szkolenia
- Dogodną lokalizację i nowoczesne biuro (West Station II, al. Jerozolimskie 142B)
- Możliwość benefitów : Multisport, pakiet Medicover, kursy językowe
Nie czekaj i dołącz do Naszego zespołu JUŻ DZIŚ!
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.