- profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu, livechat, e-mail oraz portali social media w języku czeskim i słowackim,
- udzielanie kompleksowych odpowiedzi na pytania klientów dotyczących np. reklamacji, dostępności produktu, strony internetowej,
- budowanie pozytywnego wizerunku marki wśród klientów.
- posługujesz się językiem polskim lub angielskim pozwalającym na swobodną komunikację z przełożonym,
- znasz język czeski i słowacki na poziomie B2,
- angażujesz się w powierzane obowiązki,
- jesteś dyspozycyjny do rozpoczęcia współpracy od zaraz,
- potrafisz słuchać i reagować na potrzeby klientów,
- jesteś zorientowany na cel i klientów.
- wynagrodzenie godzinowe 27-45 zł brutto uzależnione od znajomości języka,
- możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia we Wrocławiu - transport, nocleg, wyżywienie - o to wszystko się zatroszczymy,
- grafik dopasowany do Twoich planów i zobowiązań,
- kompleksowe wdrożenie do nowej roli
- pracę w przyjaznej i sprzyjającej rozwojowi atmosferze.
Oferta Cię zaciekawiła? Aplikuj już teraz i stań się częścią zespołu! Do zobaczenia :)
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY