Homeglobal to miejsce, które łączy w sobie ciekawe wyzwania, możliwości rozwoju oraz wspaniałą atmosferę.
Chcesz dołączyć do organizacji, która da Ci szansę na poznanie wyjątkowych ludzi a przy tym pokaże jak poruszać się w obszarze obsługi klienta?
Nie czekaj – daj Nam się poznać!
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Chorwackim
Lokalizacja: Warszawa / współpraca zdalna
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta – obsługa połączeń przychodzących
i wychodzących; - Budowanie relacji z klientami wymagającymi szczególnego wsparcia;
- Udzielanie informacji na temat zamówień;
- Prowadzenie testów w ramach posprzedażowej obsługi klienta;
- Rutynowe czynności związane z elektroniczną obsługa klienta w ramach zespołu Back Office.
Jeżeli jesteś osobą:
- Posługującą się biegle językiem chorwackim;
- Otwartą na nowe wyzwania i chętną do rozwoju swoich umiejętności;
- Komunikatywną i nastawioną na realizację postawionych celów;
- Samodzielną w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów;
- Łatwo nawiązujesz relacje i dobrze organizujesz swoją pracę;
- Nie masz problemów z obsługą komputera;
- A do tego posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.
Dołącz do Nas a wtedy zyskasz:
- Elastyczny czas współpracy – dostosowany do Twoich preferencji;
- Stabilne wynagrodzenie godzinowe i premie za realizację KPI;
- Pakiety niezbędnych szkoleń oraz możliwość rozwoju w strukturach firmy;
- Dofinansowanie do opieki medycznej i pakietów sportowych;
- Możliwość współpracy zdalnej.
Przekonaj się sam – Aplikuj!
Gwarantujemy:
- świetna lokalizacja
- prywatna opieka medyczna
- parking rowerowy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- karta sportowa
- elastyczne godziny pracy
- owocowe wtorki
- kawa i herbata