- Rozwiązywanie problemów klientów oraz udzielanie informacji w trybie interaktywnym (telefon, e-mail, czat).
- Wspieranie klientów w sytuacjach kryzysowych, zachowując profesjonalizm i pozytywne nastawienie.
- Wysoka komunikatywność i umiejętność słuchania.
- Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
- Pozytywne nastawienie i zdolność do pracy zespołowej.
- Możliwość rozwoju w branży lotniczej.
- Elastyczne godziny pracy.
- Przyjazne środowisko pracy w centralnej lokalizacji w Szczecinie.
- Umowa zlecenie z dodatkowymi benefitami, jak owocowe środy czy zespołowe obiady.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.