- Obsługa klientów renomowanej marki odzieżowej z zachowaniem najwyższych standardów jakości.
- Komunikacja z klientami przez różne kanały: telefon, e-mail, social media oraz live chat.
- Empatyczne i profesjonalne podejście do klientów w każdej interakcji.
- Udzielanie precyzyjnych informacji na zapytania oraz rozwiązywanie problemów klientów.
- Współpraca i wsparcie zespołu w codziennych zadaniach.
- Zarządzanie reklamacjami oraz dbanie o satysfakcję klientów.
- Doświadczenie w obsłudze klienta (preferowane).
- Biegłość w języku polskim (min. C1) oraz angielskim (min. B1+/B2).
- Umiejętności interpersonalne oraz zdolność do wielozadaniowości.
- Samodzielność i umiejętność pracy w zespole.
- Motywacja oraz chęć do nauki.
- Biegła obsługa komputera oraz pakietu MS Office.
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej oraz w weekendy.
- Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami CRM.
- Umowę zlecenie na pełny lub część etatu.
- Możliwości rozwoju w prestiżowej firmie.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.