Dla naszego klienta - krakowskiego oddziału jednej z czołowych marek w branży IT poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta z biegłą znajomością języka angielskiego, dla którego przewidujemy następujący zakres zadań:
- obsługa klienta wewnętrznego w języku angielskim
- regularne i terminowe rozwiązywanie problemów i zgłoszeń z zakresu HR
- opracowywanie sprawozdań i raportów
- współpraca z zespołem z całego świata
Od kandydatów oczekujemy:
- biegłej znajomości języka angielskiego ( min.C1)
- gotowości do pracy w pełnym wymiarze godzin
- doświadczenia w obsłudze klienta
- preferowane pierwsze doświadczenia w obszarze HR
- gotowości do pracy w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku
W zamian za wiedzę i profesjonalizm oferujemy:
- wynagrodzenie w wysokości 2500 - 3700 zł netto
- współpracę w oparciu o umowę zlecenie
- możliwość częściowej pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
- prywatną opiekę medyczną i kartę sportową
- pakiet szkoleń od uznanej na całym świecie marki
- możliwość codziennej pracy z językiem angielskim oraz szkolenia językowe
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aktualnego CV koniecznie w języku angielskim
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.