Zespół Dijo tworzą świetnie wykwalifikowani fachowcy, którzy na co dzień dbają o najwyższą jakość naszych produktów na każdym etapie ich przygotowania. Jesteśmy zakładem produkującym tortille, słone i słodkie przekąski, które z sukcesem eksportujemy do ponad kilkunastu krajów.
W związku z rozwojem naszych struktur poszukujemy do Zespołu Customer Service kandydatów
na stanowisko:
- Utrzymywanie stałego kontaktu (telefonicznego i mailowego) z klientami m.in. w zakresie koordynacji terminów dostaw, przyjmowania reklamacji, bieżącej obsługi zamówień, monitorowania zaległych należności, wprowadzania promocji, oferowania obecnych oraz nowych produktów
- Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie niezbędnym do utrzymania wysokiego poziomu obsługi klienta
- Cotygodniowe uzupełnienie plików planistycznych w forecasty otrzymane od klientów
- Przygotowywanie dokumentów wysyłkowych
- Stała współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji, m.in. z Działem Księgowości, Logistyką, itp.
- Realizacja celów strategicznych firmy w zakresie Działu Obsługi Klienta wyznaczonych przez przełożonego
- Nadzór nad:
- Prawidłową dystrybucją produktów do klientów
- Stosowaniem się do przyjętej polityki cenowej dla poszczególnych klientów
- Realizacją zamówień klientów na czas i w ilości określonej przez klienta (miernik OTIF)
- Monitoringiem terminowego spływu należności
- Optymalizacją dostaw logistycznych do klientów
- Monitoringiem statusu reklamacji złożonej przez klienta – tj. ścisła współpraca z Działem Jakości
- posiadasz co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z obsługą klienta (mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów zagranicznych)
- bardzo dobrze znasz język angielski (warunek konieczny)
- dodatkowo dużym atutem będzie dla nas komunikatywna znajomość języka niemieckiego
- sprawnie poruszasz się w narzędziach MS Office (w szczególności Excel)
- Twoją mocną stroną jest elastyczność, opanowanie i pozytywne nastawienie
- jesteś osobą odpowiedzialną, dokładną, rzetelną i skrupulatną
- cenisz sobie pracę zespołową
- Twoim atutem jest silna orientacja na potrzeby klientów i realizację celów
- z łatwością potrafisz nawiązywać nowe kontakty, budować i utrzymywać trwałe relacje biznesowe
- jesteś osobą odporną na stres oraz potrafisz szybko odnaleźć się w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy
- posiadasz rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz organizacyjne
- umowę o pracę od pierwszego dnia
- stałe wynagrodzenie poszerzane o atrakcyjne premie miesięczne uzależnione od osiąganych wyników
- prywatną opiekę medyczną w LuxMed
- dofinansowanie do karty MultiSport i ubezpieczenia grupowego Open Life
- realne perspektywy dalszego rozwoju zawodowego
- dodatkowe premie za polecenie pracowników
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
- niezbędne narzędzia pracy
Poznaj
Dijo Baking Sp. z o.o.
FIRMA DIJO to lider w produkcji tortilli (wrapów) w Europie Centralnej i Wschodniej, lider polskiego rynku sosów do lodów oraz znaczący producent dekoracji cukierniczych, owoców w żelu i słonych przekąsek. Jesteśmy zdobywcą prestiżowej nagrody Diamenty Forbesa 2015 dla najszybciej rozwijających się firm w Polsce. Jako uznana marka, ekspert branży B2B w Polsce, działamy według najwyższych światowych standardów.Nasz zespół tworzy ponad 500 świetnie wykwalifikowanych fachowców. Oni są największym kapitałem firmy, dzień po dniu dbają o najwyższą jakość produktów, na każdym etapie ich przygotowania. Za sukcesem DIJO stoi najnowocześniejszy park maszynowy i imponujące zaplecze technologiczne, w które nieustannie inwestujemy. 14 nowoczesnych linii produkcyjnych (m.in. do tortilli i słonych przekąsek) czyni z nas przedsiębiorstwo o dużych możliwościach wytwórczych. Obecnie produkujemy do 60 tys. ton wyrobów rocznie i wciąż się rozwijamy, by w przyszłości wytwarzać jeszcze więcej.