Dla naszego klienta - międzynarodowej firmy o strukturach SSC - poszukujemy specjalistów do obszaru profesjonalnej obsługi klienta ze znajomością języków obcych, którzy chcą budować nowo powstające struktury.
- Wprowadzanie zamówień zakupu klienta w systemie SAP,
- Odpowiadanie na zapytania klientów przez e-mail lub telefon,
- Weryfikacja poprawności i kompletności zamówień sprzedaży,
- Monitorowanie dostępności produktów w systemie,
- Ścisła współpraca w zakresie planowania, logistyki,
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz dystrybutorami.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2/C1),
- Znajomość systemu SAP oraz swobodne korzystanie z narzędzia Excel,
- Komunikatywność, otwartość i pozytywna energia,
- Chęć budowania silnych relacji z klientami.
- Doświadczenie w obszarze Customer Service (połączenia przychodzące),
- Znajomość jednego z języków: włoski, hiszpański, francuski, niemiecki, ukraiński, fiński
- Benefity pozapłacowe (Multisport, Ubezpieczenie na życie, Opieka medyczna, kursy językowe),
- Stabilność i solidne środowisko pracy,
- Premia finansowa,
- Świetna atmosfera i jeszcze większy zespół,
- Praca w modelu hybrydowym.
Poznaj
HTH Recruitment
Jesteśmy wyspecjalizowaną, dynamicznie rozwijającą się firmą rekrutacyjną. Nasze struktury tworzą ludzie, którzy dzięki swojemu doświadczeniu, wiedzy i przede wszystkim pasji łączą świat kandydatów oraz pracodawców w jedność.
Realizujemy projekty na stanowiska stałe, niższego, średniego oraz wyższego szczebla. Oferujemy również profesjonalne szkolenia dla pracowników z sektora rekrutacyjnego, a także usługi dodatkowe tj. Recruitment Process Outsourcing oraz doradztwo kariery. Naszą ambicją jest zostać wiodącą firmą rekrutacyjną i doradczą w Polsce.