specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Global Business Services Partners Sp. z o.o. świadczy usługi z zakresu rekrutacji stałych oraz pracy tymczasowej (nr wpisu do KRAZ 9956). Specjalizujemy się w dziedzinie finansów i księgowości, administracji, HR oraz IT, stale wspierając naszych klientów w doborze personelu także w innych obszarach. Wyróżnia nas doskonała znajomość pomorskiego rynku pracy i bliskie relacje biznesowe z lokalnymi przedsiębiorcami, jak również z pomorskimi oddziałami międzynarodowych firm, co pozwala naszym konsultantom na szybkie dotarcie do właściwych kandydatów.
Poszukujemy ambitnych Kandydatów z entuzjazmem, o silnej motywacji do osiągania sukcesów, energicznych w działaniu, dyspozycyjnych, którzy pragną wziąć na siebie odpowiedzialność i z zaangażowaniem uczestniczyć w rozwoju firm naszych Klientów na stanowisku:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językami obcymi
Miejsce pracy: Gdańsk
Obowiązki:
Kompleksowa posprzedażowa obsługa aktualnych klientów firmy w zakresie przyjmowania, realizowania i procesowania zamówień w systemie SAP
Koordynacja przepływu informacji pomiędzy klientem a działem sprzedaży i logistyki
Utrzymywanie telefonicznego oraz mailowego kontaktu z klientami
Doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez firmę
Utrzymywanie posprzedażowego kontaktu z klientem, w tym rejestrowanie reklamacji
Wsparcie administracyjne
Wymagania:
Znajomość języka obcego (angielski, niemiecki, hiszpański, włoski, rosyjski, szwedzki, fiński, duński) na poziomie zaawansowanym – warunek konieczny
Mile widziana znajomość systemu SAP
Wysokie umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
Nasz klient oferuje:
Przyjazne środowisko pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespole
Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w globalnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...