Ogłoszenie numer: 1924171, z dnia 2018-03-09
Mikomax Smart Office jest polską, rodzinną firmą z 27-letnim doświadczeniem w zakresie aranżacji przestrzeni biurowych. Posiada 16 salonów w Polsce i 15 partnerów za granicą. Ma ok. 250 współpracowników w centrali i salonach. Mikomax Smart Office to ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy. Firma tworzy biura dostosowane do potrzeb, specyfiki, kultury organizacyjnej, charakteru działań swoich klientów oraz do celu, który chcą osiągnąć. Oferta Mikomax Smart Office skierowana jest zarówno do dużych jak i małych firm. Współpracuje m.in. z sektorem usług dla biznesu, telekomunikacji, consultingowym, transportowym i publicznym. Proponuje też usługi wspierające projekt, od procesu rozpoczęcia współpracy po realizację rozwiązań, np. projektowanie przestrzeni pracy, transport i montaż, czy szkolenia z zasad ergonomii. Otrzymała wiele branżowych i biznesowych wyróżnień, m.in. trzykrotnie została Gazelą Biznesu, otrzymała nagrodę Diament Meblarstwa oraz Dobra Forma. Firma jest Partnerem Strategicznym organizacji biznesowych takich, jak Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL), New Ways of Working (NewWOW) oraz International Facility Management Association (IFMA).
W związku z ekspansją firmy i rozwojem marki poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z jęz. niemieckim
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska
- Praca stacjonarna polegająca na obsłudze obecnych klientów zagranicznych firmy w tym analiza i wycena zapytań ofertowych klientów, przyjmowanie i koordynowanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych oraz bieżąca współpraca z klientami (ukierunkowanie na obsługę klientów z rynku niemieckiego),
- Bieżący kontakt z innymi działami firmy celem realizacji powierzonych zadań.
Warto być z nami, bo:
- Budujemy firmę rodzinną, dla której ważni są ludzi i wartości jakimi się kierują,
- Jesteśmy polską firmą z ponad 26-letnim doświadczeniem w zakresie dopasowywania przestrzeni biurowych do organizacji,
- Nasza firma codziennie tworzy biura dostosowane do potrzeb, specyfiki, kultury organizacyjnej, charakteru działań swoich klientów oraz do celu, który chcą osiągnąć,
- Wykorzystujemy wiedzę w zakresie m.in. efektywności, organizacji pracy, HR, ergonomii i akustyki,
- Realizujemy różnorodne projekty kompleksowego wyposażenia wnętrz biurowych, zarówno dla klientów krajowych jak i w środowisku międzynarodowym,
- Dostarczamy ciągle nowych, innych wyzwań,
- Nasi ludzie pracują w nowoczesnym biurze, np. w strefie relaksu w nieformalnej atmosferze zregenerujesz siły tak by móc z lepszym samopoczuciem efektywniej pracować w strefie współpracy czy skupienia,
- Zapewniamy pracownikom dostawy świeżych owoców i kawę do woli :-)
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (w mowie i piśmie),
- Zdolność szybkiego kojarzenia faktów i podejmowania decyzji,
- Komunikatywność, umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem i wychodzenie naprzeciw jego oczekiwaniom,
- Inicjatywa, samodzielność, rzetelność i systematyczność, sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków, wielozadaniowość,
- Doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży, eksportu lub obsługi klienta będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej (zobacz, gdzie możesz pracować: https://www.youtube.com/watch?v=tNgBjW5fyy8),
- Stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasz opatentowany produkt Stand Up: https://youtu.be/1WcT1yk92oU),
- Pracę w międzynarodowym środowisku i wsparcie klientów w realizacji ciekawych projektów,
- Udział w wydarzeniach, które inspirują do wprowadzenia nowych rozwiązań,
- Umowę o pracę oraz wszelkie narzędzia potrzebne do realizacji zadań,
- Przyjazną atmosferę pracy wśród ludzi których łączy wspólna pasja,
- Pogłębianie zainteresowań zawodowych oraz rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji pracownika.