Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Dla naszego Klienta,Organizacji specjalizującej się w tworzeniu różnego typu aplikacji dla biznesu, poszukujemy otwartych, pełnych zapału i optymizmu osób, gotowych objąć stanowisko:
Nr Ref.: CSS-C/KD
- Obsługa klienta w języku angielskim oraz czeskim
- Udzielanie wsparcia klientowi za pomocą narzędzi takich jak:telefon, e-mail, chat
- Rozwiązywanie problemów technicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi
- Współpraca z innymi działami firmy
- Sporządzanie raportów
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz czeskiego (min. C1)
- Umiejętność pracy w zespole oraz organizacji własnej pracy
- Bardzo dobra obsługa komputera
- Mile widziane będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość innych języków obcych
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość uczenia się nowych umiejętności
- Ciekawą pracę w młodym i doświadczonym zespołem
- Elastyczne godziny pracy