Mikomax Smart Office to rodzinna firma działająca na międzynarodową skalę. Mieścimy się w Łodzi przy ul. Dostawczej 4. Zajmujemy się produkcją kontraktowych mebli biurowych, a naszą priorytetową linią są kabiny akustyczne marki Hushoffice. Pozwalają na komfortową pracę, zwłaszcza w przestrzeniach open space, gwarantując skupienie i koncentrację oraz poufność prowadzonych rozmów czy wideokonferencji. Wierzymy, że dobrze zaprojektowane biuro może pozytywnie wpływać na samopoczucie wszystkich osób, które z niego korzystają.
Firma powstała w 1991 roku, a pierwsze kabiny akustyczne wyprodukowaliśmy w 2014 r. Od samego początku systematycznie rozwijamy nasz zakład produkcyjny, aby zwiększać konkurencyjność i atrakcyjność oferty zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. W 2018 r. nasz zakład wdrożył laserową technikę cięcia elementów metalowych oraz rozbudował zakład metalowy. Od 2022 roku jesteśmy częścią amerykańskiej Grupy Haworth, a marka Hushoffice została włączona do kolekcji Haworth Family.
Nasze rozwiązania można znaleźć w biurach takich firm, jak Raiffeisen Bank International, Unilever, T-mobile, SEB Bank, Neuca, Concentrix, Mondial Assistance, All in! Games czy Hama. Jesteśmy obecni w ponad 50 krajach na całym świecie, niemal na każdym kontynencie.
Mikomax Smart Office to ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy.
W związku z dynamiczną ekspansją firmy i rozwojem marki na świecie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Praca stacjonarna polegająca na obsłudze obecnych klientów zagranicznych firmy, w tym analiza i wycena zapytań ofertowych klientów, przyjmowanie i koordynowanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych oraz bieżąca współpraca z klientami (ukierunkowanie na obsługę klientów z rynków angielskojęzycznych),
- Bieżący kontakt z innymi działami firmy celem realizacji powierzonych zadań,
- Ścisła współpraca z Export Managerami odpowiedzialnymi za poszczególne rynki sprzedaży,
- Praca w systemie klasy ERP.
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (w mowie i piśmie),
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Zdolność szybkiego kojarzenia faktów i podejmowania decyzji,
- Komunikatywność, umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem i wychodzenie naprzeciw jego oczekiwaniom,
- Inicjatywa, samodzielność, rzetelność i systematyczność, skrupulatność, sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków, wielozadaniowość
- Doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży, eksportu lub obsługi klienta będzie dodatkowym atutem.
- Świeże owoce i warzywa dwa razy w tygodniu
- Medicover Opieka Medyczna
- Medicover Sport
- Bony Sodexo
- Dofinansowanie do okularów
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami,
- pracę w międzynarodowym środowisku i wsparcie klientów w realizacji ciekawych projektów,
- udział w wydarzeniach, które inspirują do wprowadzenia nowych rozwiązań,
- umowę o pracę oraz wszelkie narzędzia potrzebne do realizacji zadań,
- przyjazną atmosferę pracy wśród ludzi których łączy wspólna pasja,
- pogłębianie zainteresowań zawodowych oraz rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji pracownika.