Jesteśmy jednym z najbardziej innowacyjnych segmentów usług dla biznesu - BPO (Business Process Outsourcing). Wspieramy ponad 200 klientów z całego świata będąc ekspertami z zakresu finansów i księgowości oraz obsługi klienta. Od 2012 roku mamy swój oddział w Gdyni.
W WNS wierzymy, że kluczem do sukcesu jest wychodzenie ponad oczekiwania – zarówno naszych klientów jak i członków naszych zespołów.
Dlaczego warto z nami pracować?
Nasi pracownicy to wykwalifikowani specjaliści, którzy cenią sobie możliwości rozwoju oraz dodatkowe benefity, nie zapominają jednak o zabawie i chętnie spędzają ze sobą czas poza biurem. Dyrektor naszego oddziału zdobył tytuł najlepszego Managera w branży BPO w Polsce.
Powstaliśmy w 1996 roku w Bombaju, pełniąc rolę back-office dla British Airways. Nasz rodowód jest zatem indyjski, a jako pierwsza firma BPO z Indii zostaliśmy notowani na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych
Jeśli:
- myślisz o karierze w międzynarodowej firmie
- znasz języki obce i chcesz wykorzystywać je na co dzień
- interesuje Cię branża księgowa lub obsługa klienta
- masz w tym doświadczenie i chcesz rozwijać swoją karierę w tym obszarze
- nauczyć się czegoś nowego i podjąć wyzwanie
Nie wahaj się dołączyć do naszego zespołu. Pomożemy Ci się rozwinąć.
Osoby te będą zajmować się:
- Prowadzeniem efektywnej komunikacji z klientami drogą mailową i telefoniczną
- Zarządzaniem zapytaniami i reklamacjami klientów
- Identyfikowaniem potrzeb klientów, dookreślaniem informacji i proponowaniem rozwiązań oraz alternatywnych działań
- Doradzaniem klientom w zakresie produktów i usług
- Współpracą z innymi działami i zespołami w celu zapewnienia najlepszego i szybkiego wsparcia klientów
- Dbaniem o wysoki poziom obsługi i pozytywną relację z klientami
- Polepszaniem i uaktualnianiem swojej wiedzy związanej z produktami oraz procesem, korzystając z dostępnych materiałów i szkoleń
Szukamy osób, które:
- Znają język niemiecki na poziomie min. B2
- Posługują się j. angielskim w stopniu komunikatywnym
- Potrafią sprawnie komunikować się pisemnie i ustnie
- Są elastyczne i ciekawe nowych doświadczeń
- Proaktywnie szukają rozwiązań dla nowych lub trudnych sytuacji
- Szybko się uczą przy zapewnionym wsparciu
- Są odpowiedzialne i można na nich polegać
- Potrafią pracować w dynamicznym otoczeniu, stawiać sobie priorytety i zarządzać swoim czasem
- Świetnie czują się pracując w zespole
- Sprawnie obsługują komputer
W zamian oferujemy:
- Pracę dla najlepszego Pracodawcy w rankingu AON Best Employer 2017!
- Codzienny kontakt z żywym językiem niemieckim w profesjonalnym zespole
- zkolenie wprowadzające w obsługę klienta w branży turystycznej
- Atrakcyjne Benefity do wyboru w tym m. in. prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, bilety do kina, bony paliwowe, bony do różnych sklepów (IKEA, MediaMarkt, Sephora, Smyk, Empik, Tesco, itp.)
- Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
- Szeroki wachlarz szkoleń wewnętrznych (w tym kursy językowe)
- Owoce dla całego zespołu w każdy poniedziałek
- Spotkania i wyjazdy integracyjne