ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
BalneoSokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice)
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Obsługa klientów indywidualnych oraz B2B telefonicznie i mailowo, Doradztwo w zakresie doboru produktów łazienkowych, Zarządzanie zamówieniami za pomocą systemu Baselinker i dokumentacją, Obsługa zwrotów i reklamacji, Współpraca z różnymi działami firmy.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits. Obsługę połączeń przychodzących. Kontakt z Użytkownikami na chacie. Obsługę skrzynki mailowej. Wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników. Poszukujemy Ciebie,...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, pomoc w rozwiązywaniu problemów z bookowaniem hoteli, lotów; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Zakres obowiązków: Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Realizacja akcji sprzedażowych (kampanie wychodzące) – prezentowanie oferty produktów szkoleniowych dla szkół; Współpraca z Konsultantami ds....
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta? Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od poniedziałku do piątku, z wolnymi weekendami! Wygoda pracy: Dla pracowników osiągających najlepsze wyniki istnieje możliwość pracy w trybie hybrydowym! Kariera w...
Twoje zadania: Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim, Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu, Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji, Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.
Wittchen S.A. to lider na rynku ekskluzywnych produktów skórzanych. W chwili obecnej w związku z rozwojem poszukujemy dynamicznej, konsekwentnej w działaniu, nastawionej na sukces osoby, która dołączy do naszego zespołu i wspólnie z nami będzie realizować naszą misję:
,,Twórcze i eleganckie budowanie marki WITTCHEN przez ludzi dla ludzi”
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Łomianki pod Warszawą, Centrala Firmy - 15 minut busem WITTCHEN z Metra Młociny
Opis stanowiska:
obsługa telefoniczna i mailowa Klientów niemieckojęzycznych
realizowanie oraz monitorowanie zamówień dokonywanych przez Klientów
weryfikacja opisów i tłumaczeń produktów na potrzeby e-sklepu
budowanie pozytywnego wizerunku firmy i budowanie trwałych relacji z Klientami
udział w projektach e-commerce
współpraca z działami: Produktu, Logistyki, Marketingu
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1)
mile widziane doświadczenie w sprzedaży internetowej
bardzo dobra znajomość pakietu Office, w szczególności Excel
komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy zespołowej
nienaganna dykcja i kultura osobista
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie i wysokie standardy pracy
możliwość pełnego wdrażania własnych pomysłów
miłą atmosferę, otwartą i nowoczesną kulturę pracy
szkolenia w zakresie wiedzy o produktach i obsługi Klienta
dofinansowaną prywatną opiekę medyczną
kartę sportowo-rekreacyjną MultiSport oraz zniżki na firmowe produkty
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
BalneoSokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice)
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
16 godz.
Obsługa klientów indywidualnych oraz B2B telefonicznie i mailowo, Doradztwo w zakresie doboru produktów łazienkowych, Zarządzanie zamówieniami za pomocą systemu Baselinker i dokumentacją, Obsługa zwrotów i reklamacji, Współpraca z różnymi działami firmy.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits. Obsługę połączeń przychodzących. Kontakt z Użytkownikami na chacie. Obsługę skrzynki mailowej. Wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników. Poszukujemy Ciebie,...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Location: Remote work, Poland area Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Praca zdalna Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, pomoc w rozwiązywaniu problemów z bookowaniem hoteli, lotów; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc....
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Zakres obowiązków: Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta; Realizacja akcji sprzedażowych (kampanie wychodzące) – prezentowanie oferty produktów szkoleniowych dla szkół; Współpraca z Konsultantami ds....
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta? Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od poniedziałku do piątku, z wolnymi weekendami! Wygoda pracy: Dla pracowników osiągających najlepsze wyniki istnieje możliwość pracy w trybie hybrydowym! Kariera w...
Twoje zadania: Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów na czacie w j.bułgarskim, Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu, Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji, Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.