Ogłoszenie numer: 1254802, z dnia 2016-09-02
ManpowerGroup Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Nr Ref.: SWK/062/SZ
Opis stanowiska
Zadania:
- Przyjmowanie zgłoszeń Klientów,
- Komunikowanie do odpowiednich działów o problemach związanych z systemami lub aplikacjami,
- Dbanie o prawidłowy przebieg procesu zarządzania zgłoszeniami, zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
- Budowanie i utrzymywanie relacji z międzynarodowymi klientami,
- Współpraca w ramach międzynarodowych zespołów.
Wymagania
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2),
- Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
- Kultura osobista, uprzejmość,
- Umiejętność poprawnej i swobodnej komunikacji oraz aktywnego słuchania,
- Chęć rozwoju i pracy w zespole.
Oferujemy
Oferta:
- Praca w międzynarodowym środowisku,
- Stabilne zatrudnienie (3-miesięczny okres próbny, a następnie umowa na czas nieokreślony),
- Pakiet szkoleń,
- Benefity (karta Multisport, kursy językowe i opieka medyczna),
- Atrakcyjne wsparcie finansowe przy relokacji dla osób spoza Szczecina,
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.