Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca zdalna / hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
11 dni
Zarządzanie projektami samodzielnie, Implementacja metodyk 6Sigma i Lean, Wsparcie organizacji w ciągłym doskonaleniu, Proaktywna analiza i optymalizacja procesów GSC, Identyfikacja marnotrawstwa, ryzyka i szans, Rekomendacje w zarządzaniu projektami doskonalenia, Konsultacje międzywydziałowe...
Job Description: independent project management, apply Continuous Improvement methodology (6Sigma, Lean) to the transformation projects, support the organization in continuous improvement projects, proactively analyze the efficiency of GSC processes by looking for areas for improvement, identify...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
8 godz.
Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów, Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,...
Klient portalu Praca.pl
Lublin
praca zdalna / stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
10 godz.
Rozwiązywanie problemów technicznych oraz diagnostyka klientów przez telefon, Analiza potrzeb klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert, Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych klientów, Telefoniczna analiza potrzeb i przygotowywanie odpowiednich ofert, Współpraca z różnymi poziomami wsparcia technicznego oraz inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. czeskim
Praca Stała
Miejsce pracy: Szczecin
Nr Ref.: OKCZ/062/SZCZ
Zadania:
Przyjmowanie zgłoszeń Klientów,
Komunikowanie do odpowiednich działów problemów związanych z aplikacjami lub systemami,
Budowanie i utrzymywanie relacji z międzynarodowymi klientami,
Współpraca w ramach międzynarodowych zespołów.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka czeskiego (min. B2),
Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
Kultura osobista, uprzejmość,
Umiejętność poprawnej i swobodnej komunikacji oraz aktywnego słuchania,
Chęć rozwoju i pracy w zespole.
Oferujemy:
Praca w międzynarodowym środowisku,
Stabilne zatrudnienie (3-miesięczny okres próbny, następnie umowa na czas nieokreślony),
Pakiet szkoleń,
Benefity (karta Multisport, kursy językowe i opieka medyczna).
Klient portalu Praca.pl
Szczecin
praca zdalna / hybrydowa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
11 dni
Zarządzanie projektami samodzielnie, Implementacja metodyk 6Sigma i Lean, Wsparcie organizacji w ciągłym doskonaleniu, Proaktywna analiza i optymalizacja procesów GSC, Identyfikacja marnotrawstwa, ryzyka i szans, Rekomendacje w zarządzaniu projektami doskonalenia, Konsultacje międzywydziałowe...
Job Description: independent project management, apply Continuous Improvement methodology (6Sigma, Lean) to the transformation projects, support the organization in continuous improvement projects, proactively analyze the efficiency of GSC processes by looking for areas for improvement, identify...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
8 godz.
Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów, Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,...
Klient portalu Praca.pl
Lublin
praca zdalna / stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
10 godz.
Rozwiązywanie problemów technicznych oraz diagnostyka klientów przez telefon, Analiza potrzeb klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert, Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych klientów, Telefoniczna analiza potrzeb i przygotowywanie odpowiednich ofert, Współpraca z różnymi poziomami wsparcia technicznego oraz inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.