- Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i email.
- Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami oraz wprowadzanie rozwiązań i działań następczych w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Bieżące śledzenie informacji o produktach, usługach i procedurach w celu zapewnienia dokładnych informacji klientom.
- Demonstracja entuzjazmu i ciepła w każdej interakcji z klientem.
- Wykorzystanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych do efektywnego rozwiązywania problemów.
- Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. poziom C1) i angielskiego (min. poziom B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami.
- Wysoka dokładność i umiejętności organizacyjne.
- Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
- Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii i procesów.
- Pracę zdalną z domu.
- Pakiet korzyści (system benefitów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Imprezy integracyjne.
- Płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniej pracy z klientami.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat na umowę o pracę.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.