- Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail.
- Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach oraz procedurach firmy.
- Zachowanie entuzjazmu i ciepła w kontaktach z klientami.
- Wykorzystanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych do rozwiązywania problemów technicznych.
- Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowana znajomość języka niemieckiego (min. C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w rozmowach z klientami.
- Wysokie zdolności organizacyjne i skupienie na szczegółach.
- Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
- Chęć uczenia się i dostosowywania do nowych technologii.
- Pracę zdalną.
- Pakiet korzyści (system benefitów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Integracyjne wydarzenia zespołowe.
- Płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniej obsługi klienta.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat na umowę o pracę.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.