młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 godz.
How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
Join our Intelligent Automation & Data Lakehouse team within IT Services - Application Services, and be part of an international community across Denmark, Poland, and the UK! Our team is dedicated to safeguarding the stability and performance of applications within the Intelligent Automation and...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Are you passionate about IT applications and are interested in providing high class customer support, then this Junior IT Specialist role in Commercial IT area in Arla might be a perfect fit for you. “You will join an amazing team of dedicated young talents, that are eager to make every day easier...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
Aklima PolskaWarszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro
praca stacjonarna
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: nadzór organizacyjny i techniczny przebiegu egzaminów elektronicznych, wprowadzanie treści do platformy egzaminacyjnej zgodnie z wytycznymi kadry dydaktycznej, przygotowanie szkolenia dla wykładowców oraz studentów z platformy egzaminacyjnej,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Główne obowiązki: Organizacyjny i techniczny nadzór nad egzaminami elektronicznymi. Wprowadzanie materiałów egzaminacyjnych do systemu zgodnie z instrukcjami. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi platformy dla wykładowców i studentów. Techniczne i organizacyjne wsparcie...
Aklima PolskaWarszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro
praca stacjonarna
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Główne Zadania: Odpowiadanie na pytania techniczne klientów dotyczące instalacji i obsługi urządzeń takich jak pompy ciepła i klimakonwektory. Koordynacja i rozwój sieci serwisantów na terenie całej Polski. Analiza i opracowanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne dla działu...
Specjalista ds. obsługi klienta - wsparcie techniczne
Specjalista ds. obsługi klienta - wsparcie techniczne
SITEL Polska
Gdańsk
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca stacjonarna
rekrutacja online
1099 dni temu
Od 2004 Sitel Polska w Warszawie aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta - wsparcie techniczne
Miejsce pracy: Gdańsk
Reference Number: 271340
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wsparcie technicznie polskojęzycznych użytkowników globalnej marki sprzętu RTV, GSM, AGD.
Oczekujemy:
Biegłej znajomości języka polskiego
Dobrej/ bardzo dobrej znajomości języka angielskiego – min. B2
Zainteresowania kwestiami technicznymi
Umiejętności obsługi komputera
Otwartości i pozytywnego podejścia do ludzi
Gotowość do pracy: poniedziałek-piątek między godz.: 8.30 a 17.00 (5 dni w tygodniu po 8 godzin dziennie)
Szybkiej dostępności do rozpoczęcia pracy
Zyskujesz:
Ruch i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, dostęp do kart sportowych, wewnętrzny program SitelFit – promujący aktywność ruchową
Odpoczynek: dofinansowujemy wakacje
Prezenty: z okazji Bożego Narodzenia – bony lub dodatkowa gotówka na konto, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka
Zabawa: spotkania integracyjne (w czasie pandemii korzystamy z nowoczesnych kanałów streamingowych), program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale
Rozwój: bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, programy rozwojowe – 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego
CSR – dbamy nie tylko o siebie. Chętnie niesiemy pomoc potrzebującym
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 godz.
How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
Join our Intelligent Automation & Data Lakehouse team within IT Services - Application Services, and be part of an international community across Denmark, Poland, and the UK! Our team is dedicated to safeguarding the stability and performance of applications within the Intelligent Automation and...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Are you passionate about IT applications and are interested in providing high class customer support, then this Junior IT Specialist role in Commercial IT area in Arla might be a perfect fit for you. “You will join an amazing team of dedicated young talents, that are eager to make every day easier...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
Aklima PolskaWarszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro
praca stacjonarna
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
6 dni
Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: nadzór organizacyjny i techniczny przebiegu egzaminów elektronicznych, wprowadzanie treści do platformy egzaminacyjnej zgodnie z wytycznymi kadry dydaktycznej, przygotowanie szkolenia dla wykładowców oraz studentów z platformy egzaminacyjnej,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Główne obowiązki: Organizacyjny i techniczny nadzór nad egzaminami elektronicznymi. Wprowadzanie materiałów egzaminacyjnych do systemu zgodnie z instrukcjami. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi platformy dla wykładowców i studentów. Techniczne i organizacyjne wsparcie...
Aklima PolskaWarszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro
praca stacjonarna
starszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Główne Zadania: Odpowiadanie na pytania techniczne klientów dotyczące instalacji i obsługi urządzeń takich jak pompy ciepła i klimakonwektory. Koordynacja i rozwój sieci serwisantów na terenie całej Polski. Analiza i opracowanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne dla działu...