Od 2004 Sitel Polska w Warszawie aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wsparcie technicznie polskojęzycznych użytkowników globalnej marki sprzętu RTV, GSM, AGD.
- Biegłej znajomości języka polskiego
- Dobrej/ bardzo dobrej znajomości języka angielskiego – min. B2
- Zainteresowania kwestiami technicznymi
- Umiejętności obsługi komputera
- Otwartości i pozytywnego podejścia do ludzi
- Gotowość do pracy: poniedziałek-piątek między godz.: 8.30 a 17.00 (5 dni w tygodniu po 8 godzin dziennie)
- Szybkiej dostępności do rozpoczęcia pracy
- Ruch i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, dostęp do kart sportowych, wewnętrzny program SitelFit – promujący aktywność ruchową
- Odpoczynek: dofinansowujemy wakacje
- Prezenty: z okazji Bożego Narodzenia – bony lub dodatkowa gotówka na konto, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka
- Zabawa: spotkania integracyjne (w czasie pandemii korzystamy z nowoczesnych kanałów streamingowych), program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale
- Rozwój: bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, programy rozwojowe – 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego
- CSR – dbamy nie tylko o siebie. Chętnie niesiemy pomoc potrzebującym
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.