- Kontakt z klientem wyłącznie za pośrednictwem czatu na żywo - 100% back office
- Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów
- Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klientów w branży logistycznej
- Aktywna komunikacja w zespole
- Monitorowanie czatu i odpowiadanie na zgłoszenia klientów w czasie rzeczywistym
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub podobnej pracy jest atutem
- Biegła znajomość języka ukraińskiego i angielskiego, zarówno w mowie, jak i piśmie
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość
- Umiejętności obsługi komputera i pakietu MS Office
- Silne umiejętności interpersonalne i empatia, aby skutecznie obsługiwać klientów w różnych sytuacjach
- Znajomość języka polskiego
- Gotowość do pracy w niepełnym wymiarze godzin w weekendy
- Program Rozwoju Talentów (prawdziwe awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych).
- Profesjonalne przygotowanie do pracy - szkolenia i mentoring.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.