Uczestnictwo w 6-tygodniowym szkoleniu wprowadzającym; Obsługa przychodzących połączeń klientów; Rozwiązywanie problemów technicznych oraz usterek produktów; Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów; Dokumentowanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procesami;
Twój zakres obowiązków: Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Osoba na tym stanowisku będzie pierwszym punktem kontaktu dla klientów, odpowiadając na zapytania, rozwiązując problemy oraz zapewniając wsparcie poprzez telefon, e-mail, chat i media społecznościowe. W rolę tę wchodzi również budowanie pozytywnej relacji z klientami oraz uczestnictwo w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Your responsibilities As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues. Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform. Listen carefully and...
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów pasażerów, bo wierzymy, że każdy zasługuje na szczęśliwe zakończenie ;) Udzielanie niezbędnych informacji z taką łatwością jakbyś prowadził własny podcast! Obsługa przychodzących połączeń, emaili i czatów; Pomaganie w sytuacjach...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...
Specjalista ds. obsługi klienta wideoweryfikacja (niemiecki)
Specjalista ds. obsługi klienta wideoweryfikacja (niemiecki)
CSP Customer Services Polska Sp. z o.o
Szczecin
specjalista (mid)
pełny etat / część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
982 dni temu
Ogłoszenie numer: 5914413, z dnia 2021-12-06
CSP Customer Services Polska Sp. z o.o
CSP Customer Services Polska Sp. z o.o
jest częścią Adecco S.A. oraz spółką-córką Adecco Business Solutions GmbH. Na zlecenie międzynarodowych firm świadczymy kompleksowe usługi z branży Business Process Outsourcing. W związku z realizacją projektu dla naszego wieloletniego Kontrahenta - firmy zajmującej się sprzedażą sprzętu elektronicznego, poszukujemy pracowników do naszego zespołu.
Specjalista ds. obsługi klienta wideoweryfikacja (niemiecki)
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
Twój zakres obowiązków:
Rozmowa z klientem w języku niemieckim podczas połączenia video
Weryfikacja dokumentów tożsamości klienta
Opracowywanie i zapisywanie danych w systemie
Aktywacja numeru klienta
Przekazywanie danych do kontrahenta
Wymagania
Nasze wymagania:
Dobrej znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2
Doskonałej percepcji wzrokowej oraz spostrzegawczości
Wysokiej kultury osobistej i umiejętności interpersonalnych
Odpowiedzialności w przetwarzaniu danych osobowych
Zdolności wykonywania kilku czynności jednocześnie
Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym (w godz. 08:00 - 22:00, pn-ndz)
Oferujemy
To oferujemy:
Umowę o pracę (pełen etat, ¾ lub ½ etatu)
Pakiet benefitów (sprawdź!)
Premię świąteczną oraz nagrody jubileuszowe
26 dni urlopu wypoczynkowego niezależnie od stażu pracy
Nowoczesne biuro przy Wałach Chrobrego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Uczestnictwo w 6-tygodniowym szkoleniu wprowadzającym; Obsługa przychodzących połączeń klientów; Rozwiązywanie problemów technicznych oraz usterek produktów; Identyfikacja i proaktywne rozwiązywanie błędów; Dokumentowanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi procesami;
Twój zakres obowiązków: Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Osoba na tym stanowisku będzie pierwszym punktem kontaktu dla klientów, odpowiadając na zapytania, rozwiązując problemy oraz zapewniając wsparcie poprzez telefon, e-mail, chat i media społecznościowe. W rolę tę wchodzi również budowanie pozytywnej relacji z klientami oraz uczestnictwo w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform....
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 8 500 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Your responsibilities As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues. Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the platform. Listen carefully and...
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów pasażerów, bo wierzymy, że każdy zasługuje na szczęśliwe zakończenie ;) Udzielanie niezbędnych informacji z taką łatwością jakbyś prowadził własny podcast! Obsługa przychodzących połączeń, emaili i czatów; Pomaganie w sytuacjach...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Zadania: Na co dzień będziesz zajmował się kompleksową obsługą pasażerów linii lotniczych Ryanair od momentu planowania podróży do momentu wylądowania w miejscu docelowym: udzielanie ogólnych informacji, w tym rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, rozpatrywanie reklamacji...