Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Junior Customer Care Agent - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • Contact Center Advisor - German speaking 24/7

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    It’s the full package that you bring to work every day that gets the job done. Your professional acumen and experience form most of your qualifications, but it’s your personality that makes the difference in delivering positively in this role. Especially the little twists we all have that make...
  • Online Advertising Specialist - Fluent Czech or Slovak

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    As an Online Advertising Specialist you will play a crucial role in delivering high-quality customer service through various channels, including phone, chat, and email for our high-profile Client, who specialize in internet-based searching and video sharing platforms. Your primary responsibilities...
  • UK Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Młodsza Konsultantka / Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klientów

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Obsługa klientów przez telefon i email; Poradnictwo w zakresie elektroniki; Tworzenie ofert cenowych; Budowanie dobrych relacji z klientami; Sprawdzanie zamówień;
  • Account Manager – Klient Korporacyjny / Instytucje Publiczne

    Orange Polska   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B   8 000 - 25 000 zł netto (+VAT)/mies.
    1 dni
    zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji;...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

    Słowianka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Pozyskiwanie i budowanie trwałych relacji z Salonami Partnerskimi i nawiązywanie współpracy z nowymi szkoleniowcami oraz influencerami, zgodnie z wizją rozwoju marki. Utrzymywanie bieżących kontaktów i obsługi zapotrzebowania klientów biznesowych, dbając o...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Pracownik Działu Obsługi Klienta Kraków
Specjalista ds. obsługi klienta w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych

Specjalista ds. obsługi klienta w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych

Accenture Sp. z o. o.
Kraków
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
1151 dni temu
Specjalista ds. obsługi klienta w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych
Kraków

Accenture jest globalną firmą, świadczącą profesjonalne usługi w zakresie technologii cyfrowych, chmury obliczeniowej i bezpieczeństwa. Dzięki szerokiemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy naszych ekspertów z ponad 40 branż oferujemy usługi w obszarach: Strategy & Consulting, Interactive, Technology i Operations przy wykorzystaniu największej na świecie sieci centrów zaawansowanych technologii i inteligentnych operacji. Zatrudniamy 537 000 pracowników, którzy w codziennej pracy wykorzystują potencjał nowych technologii i ludzkiej kreatywności, świadcząc usługi dla Klientów w ponad 120 krajach. Accenture wykorzystuje innowacje do tworzenia wartości i wspólnego sukcesu dla klientów, partnerów i społeczności. W Polsce biura Accenture mieszczą się w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu oraz Katowicach. Pracuje w nich ponad 7 600 pracowników. Odwiedź naszą stronę i dowiedz się więcej: www.accenture.com.  

 

Jesteś specjalistą ds. Obsługi Klienta ?  Posiadasz doświadczenie w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych ? Zapraszamy Cie do pracy w dynamicznej rozwiającej się firmie z branży usług likwidacji szkód komunikacyjnych.

Oto czym będziesz się zajmował :
  • Będziesz odpowiedzialny za kontakt z Klientami i Warsztatami;
  • Będziesz prowadził rozmowy i negocjacje z partnerami biznesowymi;
  • Będziesz rozwiązywał wątpliwości Klientów i uzyskiwał wymagane informacje;
  • Prowadzenie treningów dla Contact Centre  i monitorowanie pracy zewnętrznych konsultantów.
Oto czego oczekujemy:
  • Minimum 5 letnie doświadczenie w Contact Center;
  • Indywidualne podejście do każdego z Partnerów;
  • Wiedza i/lub doświadczenie w likwidacji szkód komunikacyjnych;
  • Komunikatywność, zaangażowanie i otwartość w działaniu;
  • Dar przekonywania i umiejętności negocjacyjne
  • Ambicja i determinacja w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów.
What we can offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.  
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.

When applying please enclose the below statement:


"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

 

Accenture jest globalną firmą, świadczącą profesjonalne usługi w zakresie technologii cyfrowych, chmury obliczeniowej i bezpieczeństwa. Dzięki szerokiemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy naszych ekspertów z ponad 40 branż oferujemy usługi w obszarach: Strategy & Consulting, Interactive, Technology i Operations przy wykorzystaniu największej na świecie sieci centrów zaawansowanych technologii i inteligentnych operacji. Zatrudniamy 537 000 pracowników, którzy w codziennej pracy wykorzystują potencjał nowych technologii i ludzkiej kreatywności, świadcząc usługi dla Klientów w ponad 120 krajach. Accenture wykorzystuje innowacje do tworzenia wartości i wspólnego sukcesu dla klientów, partnerów i społeczności. W Polsce biura Accenture mieszczą się w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu oraz Katowicach. Pracuje w nich ponad 7 600 pracowników. Odwiedź naszą stronę i dowiedz się więcej: www.accenture.com.  

 

Jesteś specjalistą ds. Obsługi Klienta ?  Posiadasz doświadczenie w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych ? Zapraszamy Cie do pracy w dynamicznej rozwiającej się firmie z branży usług likwidacji szkód komunikacyjnych.

Oto czym będziesz się zajmował :
  • Będziesz odpowiedzialny za kontakt z Klientami i Warsztatami;
  • Będziesz prowadził rozmowy i negocjacje z partnerami biznesowymi;
  • Będziesz rozwiązywał wątpliwości Klientów i uzyskiwał wymagane informacje;
  • Prowadzenie treningów dla Contact Centre  i monitorowanie pracy zewnętrznych konsultantów.
Oto czego oczekujemy:
  • Minimum 5 letnie doświadczenie w Contact Center;
  • Indywidualne podejście do każdego z Partnerów;
  • Wiedza i/lub doświadczenie w likwidacji szkód komunikacyjnych;
  • Komunikatywność, zaangażowanie i otwartość w działaniu;
  • Dar przekonywania i umiejętności negocjacyjne
  • Ambicja i determinacja w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów.
What we can offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.  
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.

When applying please enclose the below statement:


"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

 
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Junior Customer Care Agent - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • Contact Center Advisor - German speaking 24/7

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    It’s the full package that you bring to work every day that gets the job done. Your professional acumen and experience form most of your qualifications, but it’s your personality that makes the difference in delivering positively in this role. Especially the little twists we all have that make...
  • Online Advertising Specialist - Fluent Czech or Slovak

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    As an Online Advertising Specialist you will play a crucial role in delivering high-quality customer service through various channels, including phone, chat, and email for our high-profile Client, who specialize in internet-based searching and video sharing platforms. Your primary responsibilities...
  • UK Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Młodsza Konsultantka / Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klientów

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania: Obsługa klientów przez telefon i email; Poradnictwo w zakresie elektroniki; Tworzenie ofert cenowych; Budowanie dobrych relacji z klientami; Sprawdzanie zamówień;
  • Account Manager – Klient Korporacyjny / Instytucje Publiczne

    Orange Polska   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B   8 000 - 25 000 zł netto (+VAT)/mies.
    1 dni
    zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity) dla klientów korporacyjnych pracuj na własnym portfelu klientów, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji;...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego

    Słowianka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Pozyskiwanie i budowanie trwałych relacji z Salonami Partnerskimi i nawiązywanie współpracy z nowymi szkoleniowcami oraz influencerami, zgodnie z wizją rozwoju marki. Utrzymywanie bieżących kontaktów i obsługi zapotrzebowania klientów biznesowych, dbając o...