What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy: Codzienne dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta; Realizacja wyznaczonych celów i zadań; Uczestniczenie w budowaniu silnej marki na rynku usług telekomunikacyjnych; Zaaplikuj do nas jeśli: Jesteś uśmiechniętą, pełną energii osobą; Łatwo...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami....
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
specjalista (mid) / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: Budowanie i utrzymanie długoterminowych relacji z klientami (salony optyczne). Doradztwo techniczne w zakresie doboru soczewek okularowych. Zarządzanie zamówieniami na soczewki i koordynacja ich produkcji.
Zu Ihren Aufgaben gehören: die Überprüfung der Identität von Bankkunden nach höchsten Standards; die von den Managern festgelegten Indikatoren für die Kundenzufriedenheit zu erreichen; die Probleme des Kunden einzubeziehen und zu verstehen, um ihm bestmöglich zu helfen.
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Sklepie Internetowym (z j. angielskim oraz czeskim lub słowackim lub węgierskim lub rumuńskim)
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Sklepie Internetowym (z j. angielskim oraz czeskim lub słowackim lub węgierskim lub rumuńskim)
LPP S.A.
pomorskie, Pruszcz Gdański
praca stacjonarna
3541 dni temu
Firma LPP S.A. jest liderem w zakresie projektowania oraz dystrybucji odzieży w Polsce. Właściciel marek: Reserved, Cropp, Sinsay, House oraz Mohito. Zatrudniamy łącznie 15000 osób: w siedzibie głównej firmy mieszczącej się w Gdańsku, Krakowie, Centrum Logistycznym w Pruszczu Gdańskim oraz krajach Europy Środkowej i Wschodniej.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Sklepie Internetowym (z j. angielskim oraz czeskim lub słowackim lub węgierskim lub rumuńskim)
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
Do podstawowych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
Bieżąca obsługa zgłoszeń od klientów sklepu internetowego
Bieżąca obsługa zwrotów oraz reklamacji towaru i reklamacji klientów
Procesowanie zgłoszeń trudnych
Współpraca z firmami zewnętrznymi (m.in. firmą przewozową oraz kooperantami systemów płatności)
Wsparcie punktów odbioru dla klientów sklepu internetowego
Analiza, wsparcie oraz monitorowanie procesów obsługi klienta
Od kandydatów oczekujemy:
Doświadczenia w obsłudze klienta i w call center.
Wykształcenia średniego
Wysokiej kultury osobistej i komunikatywności.
Odporności na stres
Dokładności i skrupulatności
Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
Komunikatywnej znajomości języka angielskiego oraz języka czeskiego lub słowackiego lub węgierskiego lub rumuńskiego)
Oferujemy:
Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku odzieżowym
Ciekawą pracę w zespole e-commerce.
Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
Możliwość dokonywania zakupów na preferencyjnych warunkach w brandach LPP
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy: Codzienne dbanie o najwyższą jakość obsługi Klienta; Realizacja wyznaczonych celów i zadań; Uczestniczenie w budowaniu silnej marki na rynku usług telekomunikacyjnych; Zaaplikuj do nas jeśli: Jesteś uśmiechniętą, pełną energii osobą; Łatwo...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami....
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
specjalista (mid) / ekspert umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obowiązki: Budowanie i utrzymanie długoterminowych relacji z klientami (salony optyczne). Doradztwo techniczne w zakresie doboru soczewek okularowych. Zarządzanie zamówieniami na soczewki i koordynacja ich produkcji.
Zu Ihren Aufgaben gehören: die Überprüfung der Identität von Bankkunden nach höchsten Standards; die von den Managern festgelegten Indikatoren für die Kundenzufriedenheit zu erreichen; die Probleme des Kunden einzubeziehen und zu verstehen, um ihm bestmöglich zu helfen.
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu...