- Udzielanie pomocy klientom, wspieranie ich w pytaniach związanych z branzą turystyczną za pośrednictwem połączeń przychodzących
- Odpowiadanie na podstawowe problemy użytkowników
- Rezerwacja wycieczek
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2 (komunikatywna znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem)
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
- Otwartość w relacjach z klientami
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
- Zaangażowanie i motywacja do pracy - razem możemy osiągnąć więcej!
- Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełen etat już od pierwszego dnia współpracy!
- Praca w godz. 9.00-17.30 – 100% zdalnie!
- Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
- Szkolenie w pełni przygotowujące Cię do wykonywania pracy
- Wiele wyzwań i ambitnych zadań
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.