![](/img/firma/templates/724166/8192/aa1a.jpg)
Jesteśmy jednym z liderów w branży z zakresu fachowych publikacji oświatowych oraz organizacji szkoleń i konferencji w całej Polsce. Tworzymy młody i profesjonalny zespół. Nasze Wydawnictwo otwiera przed Tobą perspektywę ciekawej pracy oraz stwarza możliwości rozwoju zawodowego.
W związku z powyższym poszukujemy ambitnych osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
w Dziale Szkoleń i Konferencji
w Dziale Szkoleń i Konferencji
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków:
- telefoniczne pozyskiwanie uczestników szkoleń i konferencji (sprzedaż usług)
- profesjonalna posprzedażowa obsługa klientów firmy i budowanie pozytywnego wizerunku firmy
- współpraca w zakresie rozwoju rynku i usług szkoleniowych
Wymagania:
- doświadczenie w sprzedaży usług lub predyspozycje do pracy w sprzedaży telefonicznej
- umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów handlowych
- umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu oraz pracy w zespole
- wytrwałość, zaangażowanie i nastawienie na realizację celów
- miły głos, dobra dykcja oraz posługiwanie się poprawną polszczyzną
- sprawna obsługa komputera
Oferujemy:
- stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pracę w zgranym zespole
- możliwości rozwoju, szkolenia