Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 godz.
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Synevo Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Zwycięska 14 CA/A​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Doradca Klienta w Salonie Sprzedaży

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Opis stanowiska Doradztwo oraz sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zgodnie z ustalonym procesem sprzedaży. Przygotowywanie ofert handlowych oraz umów. Współpraca z...
  • Key Account Manager

    SMARTLUNCH S.A.   dolnośląskie    praca mobilna
    siedziba firmy: Czechy
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    5 godz.
    Tasks: Acquiring new customers and restaurants for SmartLunch, including advising on the best option for the company's offer; Managing the whole process from acquisition to signing contracts with companies and restaurants; Maintaining and developing relationships with the company's customers; Active...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Specjalista ds. Obsługi Klienta Dolnośląskie
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Departamencie Sprzedaży Poleasingowej

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Departamencie Sprzedaży Poleasingowej

Idea Getin Leasing S.A.
dolnośląskie, Pietrzykowice
praca stacjonarna
2282 dni temu

Idea Getin Leasing S.A. działa na polskim rynku od 2010 roku i jest częścią polskiej grupy kapitałowej Idea Bank. Celem Spółki jest wspieranie przedsiębiorczości poprzez dostarczanie efektywnych sposobów finansowania inwestycji.


Spółka jest jednym z największych graczy na rynku leasingu w Polsce - od początku swego istnienia tworzy trwałe relacje z klientami i szybko reaguje na zmiany zachodzące na rynku, dostosowując swoją ofertę do potrzeb przedsiębiorców.


W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
w Departamencie Sprzedaży Poleasingowej
Nr ref.: H/09/2018
Miejsce pracy: Pietrzykowice

(plac poleasingowy)

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie

 

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
  • wystawianie ogłoszeń sprzedaży sprzętu poleasingowego na stronie IL i portalach aukcyjnych
  • stały kontakt z klientami telefoniczny, mailowy oraz osobisty
  • przyjęcie oraz wydanie sprzętu poleasingowego
  • ustawianie pojazdów na placu
  • kompletowanie dokumentów dotyczących przedmiotu
Nasze oczekiwania wobec Kandydatów:
  • wykształcenie średnie lub student zaoczny
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • umiejętność wystawiania ogłoszeń na portalach tj. otomoto, allegro, portale branżowe itd.
  • asertywność
  • łagodne usposobienie, otwartość na klienta
Kandydatom oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • pakiet socjalny (Kartę Multisport)
  • przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy
  • indywidualne podejście do każdego pracownika
  • możliwość rozwoju zawodowego

Przesyłając niniejsze zgłoszenie przyjmuje Pan/Pani do wiadomości, że Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Idea Getin Leasing S.A. z siedzibą we Wrocławiu 53-611, przy ul. Strzegomskiej 42b (dalej: zwany także „Spółką”).

W sprawie ochrony dotyczących Pana/Pani danych osobowych może Pan/Pani skontaktować się z powołanym w Spółce Inspektorem Ochrony Danych poprzez przesłanie wiadomości na adres IOD@ideagetin.pl lub pisemnie na adres siedziby Spółki, z dopiskiem „IOD”.

  1. Cele i podstawy przetwarzania. Spółka będzie przetwarzać Pana/Pani dane w celu przeprowadzenia bieżącego procesu rekrutacyjnego – podstawą prawną przetwarzania danych w tym przypadku są przepisy prawa, tj. Kodeksu pracy oraz prawnie uzasadniony interes Spółki, jakim jest potrzeba zapewnienia odpowiedniego poziomu zatrudnienia pracowników Spółki. Jeśli wyrazi Pan/Pani zgodę na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, dane te będą przetwarzane w oparciu o wyrażoną zgodę. Spółka będzie przetwarzać dane w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora danych.
  2. Okres przechowywania danych. Spółka będzie przechowywać Pana/Pani dane w celach rekrutacyjnych do momentu zakończenia bieżącego procesu rekrutacyjnego. W przypadku wyrażenia przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb prowadzenia procesów rekrutacyjnych w przyszłości, Spółka będzie przetwarzać Pana/Pani dane osobowe do czasu wycofania przez Pana/Panią zgody lub do końca roku kalendarzowego następującego po roku, w którym wyraził/a Pan/Pani zgodę na takie przetwarzanie, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze. Niezależnie od tego Spółka może przetwarzać Pana/Pani dane osobowe do momentu przedawnienia roszczeń wynikających lub związanych z przeprowadzonym procesem rekrutacji.
  3. Odbiorcy danych
  4. Pana/Pani dane osobowe mogą zostać udostępnione agencjom pośrednictwa pracy lub podmiotom współpracującym ze Spółką w zakresie dostarczania Spółce usług, bez których prowadzenie procesów rekrutacyjnych byłoby utrudnione (np. podmioty dostarczające infrastrukturę informatyczną).
  5. Prawa osób, których dane dotyczą
  6. Przysługuje Panu/Pani:
    1. prawo dostępu do danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) danych;
    3. prawo do usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
    4. prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych, wyrażonej na potrzeby przyszłych rekrutacji;
    5. prawo do przenoszenia danych;
    6. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Informacja o dobrowolności podania danych
    Podanie danych ma charakter dobrowolny lecz jest konieczne dla udziału w procesie rekrutacji.

Jeśli jest Pan/Pani zainteresowany/a udziałem w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę, prosimy o dopisania w treści Pana/Pani aplikacji klauzuli zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w tych celach w przyszłości, np. o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Idea Getin Leasing S.A. moich danych osobowych podanych w niniejszej aplikacji do celów rekrutacyjnych także w przyszłości przyjmując jednocześnie do wiadomości, że przedmiotowa zgoda jest dobrowolna i może być odwołana w każdym czasie”

 

Podobne oferty

  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 godz.
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Synevo Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Zwycięska 14 CA/A​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Doradca Klienta w Salonie Sprzedaży

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Opis stanowiska Doradztwo oraz sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zgodnie z ustalonym procesem sprzedaży. Przygotowywanie ofert handlowych oraz umów. Współpraca z...
  • Key Account Manager

    SMARTLUNCH S.A.   dolnośląskie    praca mobilna
    siedziba firmy: Czechy
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 500 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    5 godz.
    Tasks: Acquiring new customers and restaurants for SmartLunch, including advising on the best option for the company's offer; Managing the whole process from acquisition to signing contracts with companies and restaurants; Maintaining and developing relationships with the company's customers; Active...