Specjalista ds. obsługi klienta w contact center
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: CC/10/2016_Poz
Bank Zachodni WBK należy do największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się banków na polskim rynku, obsługującym klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi finansowe na najwyższym poziomie, wspierane przez nowoczesne technologie bankowe. Głównym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK jest Banco Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji. Jeśli chciałbyś zostać częścią tej organizacji – weź udział w rekrutacji.
DO TWOJEGO ZAKRESU OBOWIĄZKÓW NALEŻEĆ BĘDZIE:
- Udzielanie kompleksowej informacji Klientom Funduszy Inwestycyjnych w zakresie oferty produktowej zgodnie z obowiązującymi standardami jakości obsługi Klienta przez telefon
- Przyjmowanie zleceń od klientów w centralnym modelu obsługi Funduszy KBC TFI
- Wsparcie pracowników dystrybutorów Funduszy Inwestycyjnych
- Wsparcie pracowników Bankowości Oddziałowej świadczących usługi związane z działalnością maklerską
- Udzielanie odpowiedzi na zapytania e-mail zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami obsługi e-mail
- Wsparcie użytkowników aplikacji dystrybucyjnych
- Przyjmowanie reklamacji od Klientów
- Przyjmowanie i ewidencjonowanie uwag, opinii oraz sugestii Klientów nt. usług i produktów
- Inicjowanie i wdrażanie zmian dotyczących obsługiwanych procesów
- Tworzenie materiałów szkoleniowych
- Prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników
OCZEKUJEMY OD CIEBIE:
- Wykształcenia wyższego
- Znajomości zagadnień prawa inwestycyjnego, kapitałowego, bankowego
- Wiedzy z zakresu funduszy inwestycyjnych i rynku kapitałowego
- Doświadczenia w pracy z klientem przez telefon oraz praktycznej znajomości standardów jakości obsługi klienta
- Samodzielności i dobrej organizacji czasu pracy
- Umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy
- Umiejętności pracy w zespole
- Dostrzegania i reagowania na potrzeby Klienta
- Umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem
- Umiejętności radzenia sobie ze stresem
- Proaktywności w rozwiązywaniu złożonych problemów
- Miłego głosu i dobrej dykcji
- Bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ:
- Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowym środowisku grupy Santander
- Wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych
- Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy
- Możliwość wyboru spośród urozmaiconej oferty świadczeń pozapłacowych w ramach systemu MyBenefit
- Prywatną opiekę zdrowotną