specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 669 - 6 194 zł brutto/mies. rekrutacja online
1 dni
ZAKRES ZADAŃ przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe obsługiwane w Centrum, zgodnie z przyjętymi procedurami (w tym przeprowadzanie rozmów z osobami zgłaszającymi w celu uzyskania informacji...
specjalista mid / junior umowa zlecenie / o dzieło pełny etat 28,00 - 32,00 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności w obszarze obsługi klienta! Poszukujemy energicznej, komunikatywnej osoby na stanowisko Konsultanta ds. Obsługi Klienta, która będzie odpowiedzialna za pierwszy kontakt z klientami i partnerami firmy G DATA. Twoja praca będzie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
specjalista mid / junior umowa zlecenie / o dzieło pełny etat 25,00 - 30,00 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Telefoniczna obsługa klientów Prezentacja produktów, usług oraz aktualnych ofert; Aktualizacja bazy danych klientów w systemie CRM; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych Monitorowanie feedbacku od klientów;
Jesteśmy jednym z liderów w branży wydawniczej z zakresu fachowych publikacji oświatowych. Tworzymy młody i profesjonalny zespół. Nasze Wydawnictwo otwiera przed Tobą perspektywę ciekawej pracy oraz stwarza możliwości rozwoju zawodowego. Obecnie poszukujemy ambitnych osób na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Call Center
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: CC PR/01/2014
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
profesjonalna obsługa klientów i budowanie pozytywnego wizerunku firmy
telefoniczna prezentacja i sprzedaż produktów Wydawnictwa
pozyskiwanie nowych klientów oraz opieka nad naszymi stałymi klientami.
Wymagania:
komunikatywność
umiejętność nawiązywania kontaktu i prowadzenia rozmowy telefonicznej
zaangażowanie, dobra organizacja pracy i systematyczność
nastawienie na sukces i realizację celów
wytrwałość i odporność na stres
mile widziane osoby z doświadczeniem w sprzedaży i obsłudze klienta.
Oferujemy:
atrakcyjne wynagrodzenie (stała podstawa + korzystny system comiesięcznych prowizji i premii)
pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach od 7.30 do 15.30 (wszystkie weekendy wolne)
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 669 - 6 194 zł brutto/mies. rekrutacja online
1 dni
ZAKRES ZADAŃ przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe obsługiwane w Centrum, zgodnie z przyjętymi procedurami (w tym przeprowadzanie rozmów z osobami zgłaszającymi w celu uzyskania informacji...
specjalista mid / junior umowa zlecenie / o dzieło pełny etat 28,00 - 32,00 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności w obszarze obsługi klienta! Poszukujemy energicznej, komunikatywnej osoby na stanowisko Konsultanta ds. Obsługi Klienta, która będzie odpowiedzialna za pierwszy kontakt z klientami i partnerami firmy G DATA. Twoja praca będzie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
specjalista mid / junior umowa zlecenie / o dzieło pełny etat 25,00 - 30,00 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Telefoniczna obsługa klientów Prezentacja produktów, usług oraz aktualnych ofert; Aktualizacja bazy danych klientów w systemie CRM; Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych Monitorowanie feedbacku od klientów;