- Efektywna i profesjonalna obsługa klienta poprzez telefon, chat i email.
- Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy.
- Demonstracja entuzjazmu i ciepła w kontaktach z klientami.
- Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami motoryzacyjnymi i cyfrowymi.
- Co najmniej rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center, mile widziane w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowana znajomość języka szwedzkiego (min. C1) i dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w trudnych sytuacjach.
- Wysokie umiejętności organizacyjne i skupienie na szczegółach.
- Doskonałe zdolności rozwiązywania problemów i kreatywne podejście do zadań.
- Gotowość do nauki i dostosowania się do nowych technologii i procesów.
- Elastyczne warunki pracy zdalnej.
- Pakiet benefitów (system My Benefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Zdarzenia integracyjne dla zespołów.
- Płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.