- Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat.
- Dokładna dokumentacja interakcji z klientami oraz podjętych działań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
- Bieżąca znajomość produktów, usług i procedur w celu zapewnienia precyzyjnych informacji dla klientów.
- Utrzymanie entuzjazmu i ciepła w kontaktach z klientami.
- Rozwiązywanie problemów wykorzystując wiedzę z zakresu motoryzacji i produktów cyfrowych.
- Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, norweski na poziomie minimum C1, angielski B2.
- Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami.
- Skrupulatność i umiejętności organizacyjne.
- Wysoce rozwinięte umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne podejście do poszukiwania rozwiązań.
- Chęć nauki i adaptacji do nowych technologii i procesów.
- Elastyczne warunki pracy zdalnej.
- Pakiet benefitów (system My Benefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Wydarzenia integracyjne.
- Szkolenie przygotowujące do bezpośredniej pracy z klientami.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.