- Profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i email.
- Dokumentowanie interakcji z klientami i działań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów.
- Bieżąca znajomość produktów, usług i procedur firmy.
- Ciepłe i entuzjastyczne podejście do każdego klienta.
- Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne w języku flamandzkim (min. C1) i angielskim (min. B2).
- Umiejętność zachowania spokoju i takty w trudnych sytuacjach.
- Wysoka organizacja pracy i dbałość o szczegóły.
- Kreatywne umiejętności rozwiązywania problemów.
- Gotowość do nauki i adaptacji nowych technologii.
- Pracę zdalną z domu.
- Bogaty pakiet benefitów (system benefitów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Zintegrowane wydarzenia team-buildingowe.
- Płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniej obsługi klienta.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.