SMART-HR – jesteśmy firmą doradztwa personalnego, realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.
Dla naszego Klienta – firmy turystycznej, posiadającej sieć Biur Podróży, zapewniającej bezpieczne i radosne wyjazdy, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Biurze Podróży
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
- Profesjonalną obsługę klientów i doradztwo w zakresie doboru oferty turystycznej,
- Współprowadzenie placówki Biura Podróży w Krakowie, wykonywanie oraz koordynowanie czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem biura,
- Tworzenie ofert handlowych, realizowanie celów zgodnych z polityką sprzedażową firmy,
- Budowę i rozszerzanie bazy potencjalnych Klientów
- Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz wykonywanie innych zadań związanych z funkcjonowaniem oddziału.
Wymagania:
- Min 2 letniego doświadczenia w pracy na analogicznym stanowisku w biurze podroży,
- Doświadczenia w organizacji wyjazdów turystycznych oraz przygotowywaniu ofert,
- Znajomości ofert takich operatorów jak Itaka, Neckermann i Rainbow oraz systemów rezerwacyjnych,
- Znajomości języka angielskiego lub języka niemieckiego w stopniu umożliwiających komunikację,
- Łatwości nawiązywania kontaktów, umiejętności negocjacyjnych,
- Samodzielności, odpowiedzialności i uczciwości,
- Wysokiej kultury osobistej,
- Wysokiej motywacji do pracy.
Pracodawca oferuje:
- Zatrudnienie w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy i pracę od poniedziałku do piątku,
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus prowizyjne,
- Pozytywną atmosferę pracy,
- Bogaty pakiet szkoleniowy.