Założona w 1996 roku sieć OFFICE SHOES jest jednym z głównych sprzedawców markowego obuwia w Europie. Obecnie jest to ponad 100 sklepów w różnych miastach Europy. W Polsce mamy sklepy w 8 miastach: Gdyni, Gorzowie Wlkp., Kielcach, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu i Zielonej Górze. W naszych sklepach stacjonarnych jak również internetowym można znaleźć szeroki wachlarz znanych i cenionych marek obuwniczych z całego świata.
Do naszego biura w Katowicach szukamy osoby, która zasili nasz zespół na stanowisku:
Specjalista ds. obsługi klienta sklepu internetowego
Miejsce pracy: Katowice
Zakres obowiązków:
- Zapewnianie użytkownikom serwisu wzorcowej i profesjonalnej obsługi klienta .
- Obsługa procesu obsługi klienta w zakresie:Udzielanie rzetelnej informacji na temat m.in. dostępnych produktów, procesu zamówienia klientom sklepu internetowego.
- Przyjmowanie zamówień ze strony internetowej,
- Weryfikacja zamówień ze stanem magazynowym i jakościowym,
- Wysyłanie zapytań do sklepów stacjonarnych (kontakt e-mailowy i telefoniczny),
- Wystawianie faktur i kart dostawy,
- Zamawianie poczty kurierskiej,
- Kontakt e-mailowy i telefoniczny z Klientami,
- Obsługa zwrotóe, wymiany, reklamacji
- Nadzór nad procesami związanymi z wysyłką produktów do klientów.
- Koordynowanie wymian i zwrotów towarów zgodnie z regulaminem sklepu i wymaganiami firmy.
- Zapewnienie bezpieczeństwa danych.
- Weryfikacja i aktualizacja danych na potrzeby sklepu internetowego, bieżące weryfikowanie wyświetlanych danych i działania strony.
- Obsługa merytoryczna sklepu internetowego (opisy produktów, treści na stronie).
- Znajomość rynku, analiza konkurencji (przesyłanie informacji do pozostałych działów firmy).
- Dbałość o formalno-prawną zgodność wszystkich aspektów działalności sklepu oraz regulaminu sklepu internetowego z obowiązującymi przepisami prawa.
- Współtworzenie raportów ewidencjonujących sprzedaż.
- Współpraca ze wszystkimi osobami odpowiedzialnymi za działanie sklepu.
- Stały kontakt i współpraca z centralą firmy.
- Raportowanie do Kierownika ds. rozwoju sklepu internetowego.
Wymagania:
- Podstawowa znajomości nowoczesnych narzędzi i mechanizmów działania sklepu internetowego, w tym social media
- Znajomość pakietu Office, a w szczególności Excel
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego – warunek niezbędny
- Zaangażowanie i odpowiedzialność
- Kultura osobista i dokładność
- Elastyczność i wielozadaniowość
- Mile widziana znajomość SAP
- Mile widziane doświadczenie w pracy w sklepie internetowym
W zamian oferujemy:
- Atrakcyjne miejsce pracy
- Możliwość zdobycia doświadczenia i nowych umiejętności
- Dużą niezależność i samodzielność w działaniu
- Pracę w silnie rozwijającej się branży
- Możliwe elastyczne godziny pracy