Specjalista ds. Obsługi Klienta (Shortsea)
Miejsce pracy: Gdynia
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami z segmentu Shortsea.
- Codzienny kontakt z klientem w celu zapewnienia najwyższej jakości realizowanych usług.
- Współpraca zarówno w ramach wewnętrzych struktur organizacji jak i z zewnętrznymi partnerami w celu zapewnienia terminowych dostaw ładunków.
- Zarządzanie poszczególnymi zleceniami na poziomie operacyjnym.
- Koordynacja zamknięć statkowych list załadunkowych oraz planowanie niezbędnej przestrzeni ładunkowej.
- Weryfikacja dokumentacji zgodnie z instrukcjami wewnętrznymi jak i przepisami międzynarodowymi.
- Aktywny udział we wszelkich inicjatywach w ramach organizacji.
Od kandydatów oczekujemy:
- Bardzo dobrych umiejętności z zakresu obsługi klienta.
- Wymagane wykształcenie wyższe z zakresu transportu, logistyki i/lub ekonomii.
- Minimum 2 lata doświadczenia w firmie zajmującej się transportem morskim i/lub lądowym.
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie.
- Znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem.
- Dobrej znajomości pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel).
- Wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych oraz umiejętności generowania skutecznych i innowacyjnych rozwiązań.
- Samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy i odporności na stres.
- Dokładności, sumienności i zaangażowania w wykonywaną pracę.
- Umiejętności budowania pozytywnych relacji interpersonalnych oraz predyspozycji do pracy w zespole.
- Umiejętności szukania rozwiązań w celu zapewnienia satysfakcji klienta.
- Znajomość przepisów celnych będzie dodatkowym atutem.
Wybranej osobie oferujemy:
- Zatrudnienie w nowoczesnej organizacji o międzynarodowych standardach (praca również w weekendy i święta).
- Wyjątkową atmosferę w zgranym zespole.
- Pełną wyzwań pracę w wielokulturowym środowisku i duże możliwości rozwoju.
- Pakiet socjalny.