Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

    PKO Bank Polski   Gdynia, Jerzego Waszyngtona 17    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają korporacje i przedsiębiorstwa,rozpatrujesz reklamacje,sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,zapewniasz kompleksową...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Specjalista ds. Obsługi Klienta Gdynia
Specjalista ds. Obsługi Klienta (Shortsea)

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Shortsea)

Unifeeder S.A. Oddział w Polsce
Gdynia
praca stacjonarna
1271 dni temu
Specjalista ds. Obsługi Klienta (Shortsea)
Miejsce pracy: Gdynia

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
  • Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami z segmentu Shortsea.
  • Codzienny kontakt z klientem w celu zapewnienia najwyższej jakości realizowanych usług.
  • Współpraca zarówno w ramach wewnętrzych struktur organizacji jak i z zewnętrznymi partnerami w celu zapewnienia terminowych dostaw ładunków.
  • Zarządzanie poszczególnymi zleceniami na poziomie operacyjnym.
  • Koordynacja zamknięć statkowych list załadunkowych oraz planowanie niezbędnej przestrzeni ładunkowej.
  • Weryfikacja dokumentacji zgodnie z instrukcjami wewnętrznymi jak i przepisami międzynarodowymi.
  • Aktywny udział we wszelkich inicjatywach w ramach organizacji.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Bardzo dobrych umiejętności z zakresu obsługi klienta.
  • Wymagane wykształcenie wyższe z zakresu transportu, logistyki i/lub ekonomii.
  • Minimum 2 lata doświadczenia w firmie zajmującej się transportem morskim i/lub lądowym.
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie.
  • Znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem.
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel).
  • Wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych oraz umiejętności generowania skutecznych i innowacyjnych rozwiązań.
  • Samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy i odporności na stres.
  • Dokładności, sumienności i zaangażowania w wykonywaną pracę.
  • Umiejętności budowania pozytywnych relacji interpersonalnych oraz predyspozycji do pracy w zespole.
  • Umiejętności szukania rozwiązań w celu zapewnienia satysfakcji klienta.
  • Znajomość przepisów celnych będzie dodatkowym atutem.
Wybranej osobie oferujemy:
  • Zatrudnienie w nowoczesnej organizacji o międzynarodowych standardach (praca również w weekendy i święta).
  • Wyjątkową atmosferę w zgranym zespole.
  • Pełną wyzwań pracę w wielokulturowym środowisku i duże możliwości rozwoju.
  • Pakiet socjalny.
Prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych klauzuli: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV przez Unifeeder A/S S. A. Oddział w Polsce, na potrzeby rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta (Shortsea)

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest dobrowolne i niezbędne, aby uczestniczyć postępowaniu rekrutacyjnym. Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Unifeeder A/S S. A. Oddział w Polsce, z siedzibą w Gdyni (81-300) przy ulicy Sportowej 8, zwany dalej Pracodawcą.Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.Przepisy prawa pracy: art. 22 Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 6 miesięcy.
Mają Państwo prawo do:
1) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
2) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4) usunięcia danych osobowych;
5) wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa).
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

    PKO Bank Polski   Gdynia, Jerzego Waszyngtona 17    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają korporacje i przedsiębiorstwa,rozpatrujesz reklamacje,sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,zapewniasz kompleksową...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...