Specjalista ds. Obsługi Klienta [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Pabianice
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Zorganizowany transport do pracy lub parking
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Współpracę z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi - firmami zagranicznymi , Agencjami i Urzędami Celnymi w zakresie uzgadniania wszystkich niezbędnych szczegółów dotyczących realizacji zamówień oraz pozostałych zadań realizowanych przez Dział Obsługi Klienta,
- Współpracę z Działem Planowania i Zaopatrzenia w celu zapewnienia dostępności produktu dla klientów,
- Przygotowywanie analiz i materiałów, prowadzenie i podsumowanie spotkań i telekonferencji z kluczowymi klientami zagranicznymi,
- Korespondencja mailowa z klientami w języku angielskim,
- Wystawianie niezbędnych dokumentów, koniecznych do wyeksportowania towarów (packing list, znakowanie towaru, innych oświadczeń),
- Opracowywanie i wprowadzanie do systemu ERP zamówień klientów, wystawianie faktur Vat i faktur korygujących.
Co jest dla nas ważne?
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie i marketing, handel zagraniczny, ekonomia, logistyka lub pokrewne,
- Minimum 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
- Mile widziana znajomość języka rosyjskiego,
- Doświadczenie we współpracy z klientem zagranicznym,
- Znajomość przepisów z zakresu obrotu międzynarodowego, wymagań i specyfiki rynków zagranicznych, wybranych zagadnień z zakresu podatków i rachunkowości,
- Dobra orientacja w przepisach prawa celnego, procedur celnych i zasad obrotu towarowego za granicą,
- Znajomość MS Office, systemów klasy ERP lub systemów zarządzających gospodarką magazynową/ systemów finansowych.