Ogłoszenie numer: 6626043, z dnia 2022-03-09
Jesteśmy jedną z największych firm w branży krótko i długoterminowego wynajmu samochodów osobowych i dostawczych, która kształtuje polski rynek Rent a Car i CarSharing. Dzięki pasji i determinacji nasze usługi działają obecne na terenach całej Polski oraz na Litwie.
W 2017 roku uruchomiliśmy usługę wynajmu samochodów na minuty, a brand Panek CarSharing stał się powszechnie rozpoznawalny.
Rozwijając nasze usługi, dążymy do rozwoju naszych pracowników, a awanse wewnętrzne są u nas podstawą. Stawiamy na współpracę oraz życzliwość. Jesteśmy ambitnymi miłośnikami motoryzacji, nastawionymi na sukces i rozwój zawodowy.
Dzielimy się niepowtarzalną atmosferą i klimatem, jaki tworzymy jako pracownicy Panka.
„U nas jest po prostu fajnie!” Dołączysz?
Specjalista ds. Obsługi Klienta – Panek CarSharing
Miejsce pracy: mazowieckie, Warszawa ul. Grójecka 208
Opis stanowiska
- wsparcie telefoniczne i mailowe klientów/kontrahentów
- obsługa wewnętrznego systemu
- przyjmowanie oraz obsługa zleceń
- informowanie o świadczonych usługach
- koordynacja realizacji zleceń przez pracowników ·
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
Wymagania
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- status studenta
- znajomość pakietu MS Office
- umiejętność pracy w grupie i dobra organizacja czasu pracy
- dostępność do pracy zmianowej w weekendy i w porze nocnej
Oferujemy
- pracę na nowoczesnej flocie samochodów
- min. 30% zniżki na przejazdy autami Panek Car Sharing
- elastyczny czas pracy
- telefon służbowy oraz wszelkie inne narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonej pracy
- kartę Multisport, opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe w atrakcyjnych cenach,
- pracę na umowę zlecenie lub umowę o współpracy
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- pracę w młodym zespole w największej sieci wypożyczalni samochodów w kraju
- przyjazną atmosferę.