Ogłoszenie numer: 784019, z dnia 2015-08-18
EGENDOM Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta oraz spraw administracyjnych
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
-
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura
-
Zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą
-
Obsługa połączeń telefonicznych i urządzeń biurowych
-
Kontakt z klientem i podwykonawcami
-
Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji, zgłoszeń oraz dokumentów
-
Organizacja i obsługa spotkań
-
Opieka nad dokumentacją firmy oraz przygotowywanie dokumentów dla księgowości
-
Wystawianie faktur, oraz innych dokumentów
-
Przygotowywanie umów, zestawień i raportów,
-
Prowadzenie baz danych klientów
-
Dbanie o zaopatrzenie biura
-
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz wysoką jakość świadczonych usług
Wymagania
-
Doskonałe zdolności organizacyjne, samodzielność i odpowiedzialność
-
Energiczność oraz komunikatywność
-
Umiejętność obsługi klienta (spotkania, rozmowy telefoniczne, e-maile, pisma)
-
Łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych
-
Wysoka kultura osobista, lojalność, opanowanie
-
Sumienność w wykonywaniu zadań
-
Umiejętność obsługi komputera, praktyczna znajomość MS Office
-
Umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami równocześnie
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Wykształcenie średnie
-
Chęć uczenia się
Oferujemy
- Odpowiedzialną i interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Bardzo dobre warunki pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego