Grupa MIG to Firma, która z pasją od prawie 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym, a od kilku lat również za granicą kraju. Z sukcesem rozwijamy prężnie działające sieci salonów Sizeer, 50 Style, Timberland oraz Symbiosis. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marek New Era, O'neill, Lotto, Head, Confront, Feewear, linii obuwniczej Lacoste i wielu innych. Dzięki ciężkiej pracy tysiąca zaangażowanych osób, które tworzą nasz zespół, udało nam się zdobyć zaufanie klientów w całej Polsce.
Nr Ref.: BOKNiem/02/16
Jeśli biegle władasz w językiem niemieckim, chciałbyś się rozwijać w firmie międzynarodowej, szukasz stabilnego zatrudnienia, a praca z klientem sprawia Ci przyjemność, czekamy na Twoją aplikację!
-
Obsługiwał/a niemieckojęzycznych klientów sklepu internetowego Sizeer.de, drogą telefoniczną i mailową
-
Realizował/a oraz monitorował/a zamówienia dokonywane przez klientów
-
Odpowiadał/a za content publikowany w sklepie internetowym
-
Brał/a udział w przygotowywaniu przekazów marketingowych promujących sklep
-
Współpracował/a przy tworzeniu wizerunku Brand’u na rynkach niemieckojęzycznych
- Ciekawą i twórczą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość zdobycia doświadczenia przy dużych projektach e-commerce
- Pracę w branży modowej oraz zniżki na nasze produkty
- Rozwój zawodowy w stabilnej firmie
-
Doskonałej znajomości języka niemieckiego
-
Biegłej obsługi komputera w zakresie Internetu i pakietu MS Office
-
Umiejętności pracy w zespole
-
Komunikatywności
-
Samodyscypliny i bardzo dobrej organizacji pracy
-
Znajomość rynku e-commerce
-
Znajomość języka angielskiego