Grupa MIG to Firma, która z pasją od prawie 25 lat działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym, a od kilku lat również za granicą kraju. Z sukcesem rozwijamy prężnie działające sieci salonów Sizeer, 50Style, Timberland oraz Symbiosis. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marek New Era, O'neill, Lotto, Head, Confront, Feewear, linii obuwniczej Lacoste i wielu innych. Dzięki ciężkiej pracy tysiąca zaangażowanych osób, które tworzą nasz zespół, udało nam się zdobyć zaufanie klientów w całej Polsce.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
ds. Obsługi Klienta niemieckojęzycznego
Nr Ref.: BOKNiem/09/15
Jeśli biegle władasz w językiem niemieckim, chciałbyś się rozwijać w firmie międzynarodowej, szukasz stabilnego zatrudnienia, a praca z klientem sprawia Ci przyjemność, czekamy na Twoją aplikację!
-
Obsługiwał/a niemieckojęzycznych klientów sklepu internetowego Sizeer.de, drogą telefoniczną i mailową
-
Realizował/a oraz monitorował/a zamówienia dokonywane przez klientów
-
Odpowiadał/a za content publikowany w sklepie internetowym
-
Brał/a udział w przygotowywaniu przekazów marketingowych promujących sklep
-
Współpracował/a przy tworzeniu wizerunku Brand’u na rynkach niemieckojęzycznych
-
Odpowiedzialną i ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie
-
Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Możliwość rozwoju zawodowego
-
Zniżki na nasze produkty
-
Doskonałej znajomości języka niemieckiego
-
Biegłej obsługi komputera w zakresie Internetu i pakietu MS Office
-
Umiejętności pracy w zespole
-
Komunikatywności
-
Samodyscypliny i bardzo dobrej organizacji pracy
-
Znajomość rynku e-commerce
-
Znajomość języka angielskiego